Gå til innhold

Problemer med å logge inn på origin


Anbefalte innlegg

Jeg ha et lite problem. Jeg har problemer med å logge inn på origin sin nettside. Jeg er 99,9999999% sikker på at e-post og passord er rett, for det virker å logge inn på programmet på PCen. Det er å logge inn på nettsiden som er problemet. Vær så snill, kan noen hjelpe meg???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du inn på nettsida? Det kan vere Origin-API-en på sida er nede, eller ein million andre ting som har gått galt på EA sin side. Men om du kjem deg inn i sjølve Origin-programmet, så kan du jo gjere det meste derifrå? :)

 

Nei, jeg må vel ikke på nettsida. Jeg bare synes det var rart at jeg ikke kunn logge inn. Men, jeg ser jo i ettertid at de har en hau av forslag til alskens forskjellige ting som kanha gått galt. Jeg skulle gjerne ha lastet ned et spill fra nettsida. Går det uten å være innlogga???

Lenke til kommentar

Med mindre noe har gått meg hus forbi, så vil all nedlasting av spill der uansett skje gjennom Origin-klienten. Selv om du velger "last ned" eller tilsvarende på nettsiden, så vil nedlastingen starte i Origin (hvis du er pålogget), eller du vil få innloggingsskjermen til Origin, fulgt av at nedlastingen så starter når du har logget inn.

Lenke til kommentar

Med mindre noe har gått meg hus forbi, så vil all nedlasting av spill der uansett skje gjennom Origin-klienten. Selv om du velger "last ned" eller tilsvarende på nettsiden, så vil nedlastingen starte i Origin (hvis du er pålogget), eller du vil få innloggingsskjermen til Origin, fulgt av at nedlastingen så starter når du har logget inn.

 

Ok, takk

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...