Gå til innhold

[Løst] Husker ikke passord på mobilen, hvordan klare å bruke den da?


Anbefalte innlegg

Jeg laget passord på mobilen min som man må ha for å låse den opp når den er påslått. Når jeg trykker inn passordet på 4 tall som jeg laget meg, så kommer det opp at passordet er feil, så jeg har tydligvis trykket en annen kode enn det jeg trodde da jeg laget passordet. Nå når jeg ikke har riktig passord, hvordan skal jeg da klare å bruke mobilen? Det er en HTC Sensation.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du taster koden feil mange nok ganger, mener jeg det komme mulighet for å logge inn med gmail-konto og passord. Er vel lite å tape på å prøve ihvertfall.

 

Hvor mange ganger må man taste koden feil? Jeg har tastet den feil veldig mange ganger nå. Jeg har bare gmail konto som jeg bruker for å logge på snapchat og lignende, men den er vel ikke knyttet til telefonen? Går den ann å logge inn med gmailkontoen da?

Lenke til kommentar

Jeg snakket med htc kundeservice nå, og de sa at den eneste måten å komme inn på telefonen på var å ta en factory reset. Da vil jeg miste alt, noe som vil være veldig synd. Jeg vet sånn cirka hvilken kode jeg har, siden jeg har den samme koden jeg alltid bruker når jeg lager skjermlås, men jeg har tydeligvis trykket feil denne gangen når jeg laget koden, så har kanskje bommet på et tall når jeg trykket inn koden. De fra kundeservicen sa at hvis jeg prøvde å trykke inn koden feil for mange ganger så kunne telefonen låse seg helt slik at det heller ikke ville hjelpe å ta en factory reset, slik at jeg aldri kan bruke telefonen igjen. Det er ikke sikkert at telefonen vil låse seg helt, men det kunne skje. Noen som vet om det er stor sjangse for at telefonen låser seg helt hvis man trykker inn koden feil for mange ganger?

Lenke til kommentar

det samme har skjedd med meg, men jeg låst opp med min Gmail som jeg bruker på google play

 

Hadde du vanlig kode på 4 tall da? Slik jeg ser det etter å lest litt på nettet nå, så kan man bare logge inn med gmail kontoen hvis man har laget et mønster som passord.

Lenke til kommentar

Du sitter nok med saksa i skjegget.

Hadde det vært en enkel måte å låse den opp igjenn, så hadde det ikke vært noe problem for tyver heller..

 

Kjør en factory reset, og husk backup til neste gang :)

 

Er det stor sjangse for at mobilen vil låse seg helt hvis jeg taster inn feil kode for mange ganger?

Lenke til kommentar

Tviler sterkt

 

Så det vil være mulig å taste inn alle tallkombinasjonene som finnes uten at telefonen låser seg helt?

 

Er vel ikke noen som vet av en side på nett eller et program eller noe, hvor man kan få opp alle tallkombinasjonene som er mulig med 4 tall?

Lenke til kommentar

Så det vil være mulig å taste inn alle tallkombinasjonene som finnes uten at telefonen låser seg helt?

 

Er vel ikke noen som vet av en side på nett eller et program eller noe, hvor man kan få opp alle tallkombinasjonene som er mulig med 4 tall?

 

Sorry, men :green:

 

Prøv å begynn på 0001, og slutt på 9999.

Lenke til kommentar

Kan det skje at mobilen blir låst helt, slik at man ikke kan ta en factory reset hvis man taster inn feil kode for mange ganger? Noen på kundesupporten sier det kan skje, mens noen sier det ikke er mulig at skjer. Vil det være dumt å prøve å taste inn rett kode hvis mobilen blir helt låst av å trykke feil så mye?

 

Når de på kundesupporten sier at det ikke kan skje, og hvis jeg tar opp den samtalen, har jeg krav på erstatning til ny mobil hvis den blir ødelagt av det da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...