Gå til innhold

Temadag 10.03.2013: Lys i mørket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvilket tema vil du ha? Legg inn du, så skal jeg godkjenne (med mindre du velger tysk dvergponro eller noe slikt som tema da)

Spør mer av interesse for at temadagen skal opprettholdes.

Det vanlige er jo at den som sist hadde ansvaret utfordret en eller annen bruker her inne i god tid før neste "termindato"!

Har selv stått for temadagen flere ganger den siste tiden, så det hadde jo vært kjekt om noen andre ble "utfordret".

 

Hvis ikke det er andre som er i stand til å velge et tema, så kan jeg godt gjøre det, men jeg er ute på reise neste helg (uten tilgang til internett).., så da blir det i såfall uten mine kommentarer.... :hmm:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Fra spøk til revolver! :confused:

 

1: Er det virkelig slik at det ikke blir sendt PM med reelle utfordringer lenger? Hvis ja, hvorfor ikke? Hvis nei, er det sendt denne gangen?

 

2: Er Temadagen "liv laga" her inne? (les: er det stor nok interesse til at det er noen vits i å fortsette?)

 

 

Jeg spør fordi "jeg" er interessert i at Temadagen skal opprettholdes i en eller annen form! :hm:

Lenke til kommentar

Tilbake til revolveren ...

 

I og med at det er nå laget et system som kun trenger en godkjenning, og Aetius overtok staffetpinnen sist da ingen tok tak idette etter forrige utfordring; så er det vel rimelig å anta at det ikke blir sendt PM'er lengre.

 

Jeg tolker ikke dette direkte som at Temadagen ikke er liv laga; det er mer det at ikke alle er like keen på å organisere dette. For å finne ut om temadagen er liv laga, så er det er vel bedre å se på antall innleverte bilder over tid (og da i forhold til andre dager).

 

Jeg lurer på om det kan være en ide å endre organisjonsformen litt? Bør det være en liten gruppe av forummedlemmer som tar ansvar for at temadagen gjennomføres? Det kan jo også da lages en generell diskusjonstråd om temadagen der alle kan komme forslag om temaer i tillegg til at vi kan diskutere temadagene generellt. Så kan de ansvarlige diskutere seg i mellom og planlegge temadager for en lengre periode fremover; f.eks. for to måneder av gangen.

 

Hvis man da legger inn 8 temdager, så er det greit å lage en liten tråd eller artikkel som presenter disse temaene. Jeg vet ikke om Akam har en automatikk slik at det kan lages en automatisk påminnelses artikkel f.eks. fredagen før selve temadagen?

Lenke til kommentar

Det hele har jo vært rimelig enkelt fram til nå de siste måneder.

Burde være enkelt for den som har hatt ansvaret for siste temadag, å sende en utfordring på PM, gjerne med en frist for å svare om en tar utfordingen eller ikke.

Dersom en ikke får respons hos en eller flere som en utfordrer, så kan en jo bare legge ut en "åpen" utfordring her inne? Har funket før dette, og det bør vel kunne funke videre også?

 

Har jo også (som nevnt flere ganger) blitt mye enklere for den som skal står for temadagen, å legge inn temaet til godkjenning her http://www.akam.no/bildekritikk/aktiviteter/,

slik at det blir profilert både her og på forsiden av Akam.no.... :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde ansvaret for temadagen for et par ganger siden. Den gangen så hadde jeg i god tur sendt stafettpinnen videre og fått et ja til å ta over. Dessverre skjedde ikke dette - ukjent av hvilken grunn. Sender ut en åpen forespørsel om noen vil ta imot stafettpinnen. Hadde blitt så glad om noen gjorde det :) GOD PÅSKE! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...