Gå til innhold

Ken bygger ny maskin :) - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, ser den :-) var sånn selv for 5-6 år siden å nå har det startet igjenn. Å noe som er sikkert... dette koster flesk:-)

 

Men målte litt igår å jeg kom fram til: Jeg får plass med "monsta" kjøler men da bare i pull. Ellers må jeg gå for en 60mm å legge opp push/pull. Ser for meg at bare pull over 80mm blir litt lite?

Samtidig så er da 360x60 en ganske grei radiator mtp cm2m med kjøling.

Men hva tror dere?

 

Hehe, jeg blir ofte sur på meg selv når jeg bruker lange og mange timer søvn på å planlegge hva jeg skal gjøre med dataen :p

H

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke kryss slangene, uansett om det blir det mest "logiske" og raskeste, bare kryss tubing hvis det blir kink på andre måter. Og planlegg mye, hvilke 90grader, 45grader osv du skal bruke hvor.

 

Sjekket litt å tenkt litt... Så blir nok noe i denne duren: http://www.overclock.net/t/1300767/work-log-switch-810-water-cooling-with-full-sized-420mm-radiator-black-green-machine

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Skjønner at dette kan være kjekt mtp. Vannkjøling, men jeg skal tørre å vise fra kabinettet også ;) Ikke for å være frekk mot dem som har satt dette sammen men designern her har bomma etter min smak hvertfall ;)

 

Sett litt på løsningen å det optimale for meg tror jeg vil bli en 480 å en 360, noe man fint å relativt diskré kan få inn i et 900D.

 

Men skal se videre etter andre alternativer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...