Gå til innhold

Wildman-skaperen reddet i siste liten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde de ikke rævkjørt sc2 ut av en annen verden hadde de nok ikke havnet i denne situasjonen. De ble advart lenge før release og salgstallene var horrible. Igjen ble det skyldt på piratkopiering. Fornærmelsen av fanbasen derimot var det ytterst få som nevnte. Chris taylor må gå planken. Kapitalistiske apekatt som det hører ikke hjemme med slike store titler. Takk for TA og supcom FA. Etter sc2 har du vist hva som er viktigst for deg med å lage spill.

Lenke til kommentar

Hadde de ikke rævkjørt sc2 ut av en annen verden hadde de nok ikke havnet i denne situasjonen. De ble advart lenge før release og salgstallene var horrible. Igjen ble det skyldt på piratkopiering. Fornærmelsen av fanbasen derimot var det ytterst få som nevnte. Chris taylor må gå planken. Kapitalistiske apekatt som det hører ikke hjemme med slike store titler. Takk for TA og supcom FA. Etter sc2 har du vist hva som er viktigst for deg med å lage spill.

 

Fysj for et snakk! Chris Taylor har jo sagt selv at han ikke liker Supcom2 personlig.

 

Triste nyheter dette. Gledet meg lenge til Kings and Castles.

Lenke til kommentar
Hadde de ikke rævkjørt sc2 ut av en annen verden hadde de nok ikke havnet i denne situasjonen. De ble advart lenge før release og salgstallene var horrible. Igjen ble det skyldt på piratkopiering. Fornærmelsen av fanbasen derimot var det ytterst få som nevnte. Chris taylor må gå planken. Kapitalistiske apekatt som det hører ikke hjemme med slike store titler. Takk for TA og supcom FA. Etter sc2 har du vist hva som er viktigst for deg med å lage spill.
Fysj for et snakk! Chris Taylor har jo sagt selv at han ikke liker Supcom2 personlig. Triste nyheter dette. Gledet meg lenge til Kings and Castles.

 

Captain hindsight slår til på lik linje med molyneux altså?

 

Jeg er langsur av meg og husker fortsatt opphausingen av sc2 av sjølvaste Chris. Dette skulle bli det beste supcom noensinne. De hadde jobbet voldsomt mye med motoren og ikke minst en utfyllende campaign.

 

Jeg står fast ved det jeg skriver. Chris får ikke en krone av meg før jeg har spilt en demo hvor jeg kan bli positivt overrasket eller nok en gang gå i gråt over hvor ødelagt noe jeg bryr meg om er blitt. Rts har ingenting på konsoll å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...