Gå til innhold

Anmeldelse: Need for Speed: Most Wanted (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Har du noensinne tenkt over hva som egentlig skjer når man slipper en okse løs i et glassmagasin?"

 

Mythbusters har testet det der, og det viste seg faktisk at oksene var svært forsiktige og var ikke borti noe som helst. ;)

 

On-topic kjøpte jeg spillet til PS3 i dag, men førsteinntrykket er at det er svært vanskelig. Klarer jo knapt å unngå å havne på sisteplass på et Easy løp... :blush: Endte opp med å bli forbannet og kjøpte Assassin's Creed 3 på PSN, så blir å spille det i natt i stedet. Men skal tilbake til NFS i morra. Trenger mye bedre bil (eventuelt tuning), antar jeg. Klarte å stikke av fra purken en gang, men det var mest flaks (og en liten dytt inn i en vegg... hihi.) Bra spill, men vanskelig start. På den annen side har vi jo klassikeren Second Sight. Starten var svært vanskelig, da man måtte snike seg forbi alt mulig og ble oppdaget hele tiden. Men så kunne man plutselig bli usynlig... :p

 

Btw andre som har problemer med å være tilkoblet Autolog? Jeg blir sparket ut etter noen minutter hver gang. Har registrert Online Pass. :(

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...