Gå til innhold

«SOPA» er tilbake i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Tåpelige kjeltringer, bare usle 200 dollar ?!?

 

Hadde dette vært réelt, dvs. virkelig kommet fra platebransjen etc, ville beløpet vært på 1.850.000 eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Seriøst, først politiet så dette drittet igjen? SOPA folka burde henge seg sjøl før de blir drept av befolkningen, *forhåpendligvis*

Wow, en smule hissig i dag? :p

 

Dette høres ikke ut til å ha noe som helst med SOPA å gjøre, men med tanke på måten det er skrevet på vil nok mange få feil inntrykk. Det står faktisk ikke et sted at det ikke er personene bak SOPA som har fått lov til å lage et virus til å bekjempe piratkopiering, og viruset blir hele tiden omdiskutert som noe med direkte forbindelse med SOPA, og ikke et kriminelt virus.

 

Dette høres kun ut som en variant av de virusene vi så her i norge i september rettet mot USA.

Lenke til kommentar
Seriøst, først politiet så dette drittet igjen? SOPA folka burde henge seg sjøl før de blir drept av befolkningen, *forhåpendligvis*
Wow, en smule hissig i dag? :pDette høres ikke ut til å ha noe som helst med SOPA å gjøre, men med tanke på måten det er skrevet på vil nok mange få feil inntrykk. Det står faktisk ikke et sted at det ikke er personene bak SOPA som har fått lov til å lage et virus til å bekjempe piratkopiering, og viruset blir hele tiden omdiskutert som noe med direkte forbindelse med SOPA, og ikke et kriminelt virus.Dette høres kun ut som en variant av de virusene vi så her i norge i september rettet mot USA.

 

Jaja, skjønner det, sorry. Men er bare litt irritert over hvor dumme noen folk kan være, og hvodan de konstant prøver og ødelege for andre. La oss bare håpe at dette ikke kommer til Norge

Lenke til kommentar
Seriøst, først politiet så dette drittet igjen? SOPA folka burde henge seg sjøl før de blir drept av befolkningen, *forhåpendligvis*
Wow, en smule hissig i dag? :pDette høres ikke ut til å ha noe som helst med SOPA å gjøre, men med tanke på måten det er skrevet på vil nok mange få feil inntrykk. Det står faktisk ikke et sted at det ikke er personene bak SOPA som har fått lov til å lage et virus til å bekjempe piratkopiering, og viruset blir hele tiden omdiskutert som noe med direkte forbindelse med SOPA, og ikke et kriminelt virus.Dette høres kun ut som en variant av de virusene vi så her i norge i september rettet mot USA.

 

Jaja, skjønner det, sorry. Men er bare litt irritert over hvor dumme noen folk kan være, og hvodan de konstant prøver og ødelege for andre. La oss bare håpe at dette ikke kommer til Norge

Det artikkelen skriver om har faktisk kommet til Norge, og Tek har skrevet om det. Dette ser ut til å være samme virus, bare at de har vært tilpasset hvert sitt land.

 

Gee, begynnte å tro det var noe man faktisk kunne frykte.

Jeg også. Føler meg nokså lurt til å klikke på artikkelen. Det er sjeldnere og sjeldnere jeg klikker meg inn på artikler fra veldig mange sider da flere og flere sider skriver overskrifter som er totalt tatt ut av sammenheng.

 

Angående PIPA og SOPA har vi nok neppe hørt det siste enda, og de trenger egentlig ikke disse reglene i USA for å stenge navneservere til sider. Jeg husker ikke navnet på loven, men tror den ble skrevet under av G. W. Bush (tror det var en del av endringene under Patriot Act Pro-IP var det), tror det var det som ble brukt for å stenge Megaupload uten at personen bak siden fikk mulighet til å gå rettens vei først. Nå vet ikke jeg om de hadde andre grunner til å stenge siden og ha et massivt raid for å hente personen (så ut som en S.W.AT.-operasjon).

Endret av olavalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...