Gå til innhold

Bohemia: – De arresterte var på ferie (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anklager om spionasje er vel i det drøyeste laget. Slett bildene Grekerne ikke liker, bøtelegg de, bannlys dem for ett til to år og bli ferdig med det.

Selv hadde jeg ønsket at de gikk fri uten noe som helst straff, men det tror jeg nok ikke er så enkelt for grekerne å gjøre det.

 

Uansett, ArmA 3 har faktisk, for min del, satt Limnos på kartet. Jeg hadde ikke hørt om øya inntil den ble vist i ArmA 3. Selv om den ikke er like stor eller helt nøyaktig, som ordføreren av Limnos trodde den skulle bli, så har faktisk spillet fått meg til å fatte interesse i og dra til Limnos. Derimot så har denne hendelse satt en midlertidig demper på interessen. Jeg håper at dette ikke går over stokk og stein, for det kan ha mer negativ virkning på Limnos og grekerne enn BIs ansatte. I allefall i BIs egen community.

Endret av Colossus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal og nevnes at forumbrukerens kritikk ble møtt av moderator med følgende: "I fail to see what must discussed here, in the end we have only flamebaits and insults here... The team making the photos surely has been seen and since they were neither shot nor arrested it was obviously okay to take these photos..."

 

Hadde bare moderator gjort jobben sin og videreført bekymringsmeldingen hadde de kanskje sluppet denne flausen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...