Gå til innhold

Månenazistene angriper i november (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Awsm film, kan bli bra, men veldig synd at du ikke kan spille begge sider. Når jeg leste overskriften tenkte jeg "yes kan bli kult å spille månenazi, fly ufo og bli bombadert med latterlig propaganda". Men nei, blir nok bare typisk skyte nazister spill.

 

Savner dog klassiske romskytespill og de forskjellige romskipene til nasjonene i filmen var varierte og morsomme så kan bli bra. Å fly Mir må bli bra.

Lenke til kommentar

Gode filmer som blir til spill blir gjerne ganske "meh" for å si det positivt. En helt ok film blir da til hvilket spill?

Om dette spillet blir sånn passe så kanskje det er en sammenheng mellom hvor bra filmen er i forhold til hvor bra spillet blir?

 

Hvis det er det så sier æ bare at de som lager Twillightspillene kommer til å trone med game of the decade :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Horribel film kommer til å bli et horribelt spill" kunne overskriften være.

 

Horribel film? Dette var jo blant årets beste filmer. Ikke bare har den god humor med gode parodier, den skildrer også på svært god måte hvor idiotisk presidentvalget i USA hvirkelig er, hvordan Hitler spredde nazismen, og griskhet etter makt generelt. (sikter blant annet til slutten på filmen).

 

I tillegg har det lenge vert vert et vakum for gode sci-fi filmer de siste årene, noe denne med samarbeid med Prometheus fikk ordnet opp i.

 

Tror du må se filmen en gang til om du ikke tok budskapene denne filmen gir oss :)

 

On topic: Tviler på at spillet blir bra. Det kan bli bra, men trolig ikke.

Lenke til kommentar

Iron Sky var en fantastisk idé, gjennomført sånn litt under midt på treet. Selv om filmen tar opp, og sparker mot tema som presidentvalg og ideologi, betyr ikke det at den treffer blink hos alle.

For min del var det historiefortellingen i filmen som ikke satt. De klarte ikke å knytte sammen de forskjellige historiene ordentlig, samtidig som flere av karakterene fremsto som rimelig flate.

 

Når dét er sagt er det ikke sikkert at spillet blir dårlig! ... ... ... .... . . . . . .. . . . . .pppphahahahahaha..sorry, klarte ikke holde meg . :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...