Gå til innhold

Sniktitt: Pro Evolution Soccer 13 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demoene var rett og slett fantastiske syns jeg. Variasjonen er så overlegen og at de har ordnet opp i skytingen er ultradigg. Det generiske publikummet, de stotrende animasjonene og den nesten middelmådige presentasjonen forandrer ikke det at jeg syns at gameplayet er overlegent de andre spillene på markedet. Utenom PES 5 da :)

Lenke til kommentar

Har Konami for en gangs skyld skaffet seg lisenser ?

 

Status er vel omtrent den samme i år som i fjor. Spansk, italiensk, nederlandsk liga, samt brasiliansk liga og CL, Europa Liga og Supercup. Lisenser er uansett ikke så viktig da disse er klare for nedlastning et par dager etter spillet er ute på www.winningelevenblog.com :)

 

Ellers er vel stadioner til alle La Liga-lagene nytt...

Endret av Glottis
Lenke til kommentar

Pes 13 demoen er så langt det beste konami har prestert i denne generasjonen.. Men for de av oss som har fulgt Pes opp gjennom årene så bør det settes fokus på hva Konami har gjort med Master League!! Jeg er sjokkert og utrolig skuffet!! Hvis dere lurer på hva de har gjort så kan dere lese mer om det her:

http://kitanamedia.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=8661

To steg fremover, 5 tilbake?

Lenke til kommentar

Litt usikker, men tror det var PES09, hvor vi var 3 kompiser som spilte på samme lag og valgte 2-3 faste spillere hver som vi styrte.

 

Såvidt jeg husker ble denne "funksjonen" fjernet i PES10, er det fortsatt slik?

 

Vurderer sterkt å gå til innkjøp av PES13 da jeg har vært på FIFA-vogna de siste 3 årene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+61342

Som en PES-fanboy ( siden 2001 ) var det fantastisk lesning! Har alltid hatt sansen for serien men sannheten er at det ikke har holdt mål siden PES6. Spilte demoene i går og PES var mye artigere enn FIFA. og etter å ha lest her ser det ut som Konami endelig har kommet med noe brukbart :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...