Gå til innhold

Disse HTC-mobilene får Android 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt av HTC å ignorere Desire Z-brukerne. Z kom samtidig som HD, og har 1,5GB internlagringsplass som er mye mer enn minstekravet. Z kjører uoffisielle ICS-porter problemfritt, med unntak av kameradrivere som HTC/kameraprodusent nekter å publisere. Blir ikke HTC igjen på meg.

Lenke til kommentar

Kjipt av HTC å ignorere Desire Z-brukerne. Z kom samtidig som HD, og har 1,5GB internlagringsplass som er mye mer enn minstekravet. Z kjører uoffisielle ICS-porter problemfritt, med unntak av kameradrivere som HTC/kameraprodusent nekter å publisere. Blir ikke HTC igjen på meg.

 

Det er jo RAMen og ikke lagringsminnet som er problemet med tanke på å kjøre ICS. Ser at Desire Z ikke har mere en 512MB minne, så det er sikkert derfor HTC er skeptiske til en offisiell støtte.

 

Leste forøvrig tidligere også at Desire HD skulle få ICS, men regnet med at HTC hadde skrotet planene. Juli-august ja, tror det ikke før jeg får se det. :)

 

Er forøvrig veldig enig i at HTC kunne frigjort kameradrivere slik at det ville være mulig å få til custom roms der kameraet fungerte. Sense er jo ikke akkurat noe "must" for å si det sånn.

Endret av andrey3000
Lenke til kommentar

juli-august for Desire HD? Det er jo etter Google I/O hvor vi starter å sikle på Jelly Bean.. Det kommer vel til senhøsten/vinteren en gang hvis de holder seg til en årlig release-plan :)

 

Generelt mange som kommer til å få Android 4 etter at Android 5 er annonsert ser jeg.

Lenke til kommentar

Kjipt av HTC å ignorere Desire Z-brukerne. Z kom samtidig som HD, og har 1,5GB internlagringsplass som er mye mer enn minstekravet. Z kjører uoffisielle ICS-porter problemfritt, med unntak av kameradrivere som HTC/kameraprodusent nekter å publisere. Blir ikke HTC igjen på meg.

 

Mulig det er arbeidsminnet som er avgjørende. 512 MB arbeidsminne eller mindre funker ikke!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...