Gå til innhold

Test: ACS T15 Custom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du klarere om støydeminga bare funker med de dyre? Eller er den eneste forskjellen hvor behagelige de er å ha på seg? For jeg har veldig enkle øregangen og har leitet etter slik type støydemping lenge.

 

Hvis ikke, vet du om noen andre som stenger all annen lyd ute, til mindre enn 2500? :-)

Lenke til kommentar

Dersom disse bruker ER-filtre til dempingen så trenger man bare 1500 kroners varianten siden de vil passe til standard formstøpte ørepropper.

 

*redigert*

 

Ørgh, det er visst sent. Jeg legger til at det gjelder dersom man allerede har formstøpte ørepropper. Da er det bare å ta ut filteret av proppen og sette inn høytaleren.

Endret av ZiggyStardust
Lenke til kommentar

Dersom disse bruker ER-filtre til dempingen så trenger man bare 1500 kroners varianten siden de vil passe til standard formstøpte ørepropper.*redigert*Ørgh, det er visst sent. Jeg legger til at det gjelder dersom man allerede har formstøpte ørepropper. Da er det bare å ta ut filteret av proppen og sette inn høytaleren.

 

ACS T15 er tilpasset både ørepropper som bruker ER filtere og PRO filtere. I denne testen er det ørepropper med PRO filtere som er brukt, som er en ny og bedre variant utviklet ut i fra ER øreproppene. Du finner mer info på www.hantek.no som er hovedprodusent i norden for ACS produktene.

Endret av fraid
Lenke til kommentar

Dersom disse bruker ER-filtre til dempingen så trenger man bare 1500 kroners varianten siden de vil passe til standard formstøpte ørepropper.*redigert*Ørgh, det er visst sent. Jeg legger til at det gjelder dersom man allerede har formstøpte ørepropper. Da er det bare å ta ut filteret av proppen og sette inn høytaleren.

 

ACS T15 er tilpasset både ørepropper som bruker ER filtere og PRO filtere. I denne testen er det ørepropper med PRO filtere som er brukt, som er en ny og bedre variant utviklet ut i fra ER øreproppene. Du finner mer info på www.hantek.no som er hovedprodusent i norden for ACS produktene.

 

Det er jo flott. Da kan jeg kjøpe både pro filteret og disse monitorene til de proppene jeg allerede har. Knall.

 

*redigert*

 

Jeg klarte å skrive eget innlegg mellom de to forrige.

Endret av ZiggyStardust
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...