Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det er en ting som går igjen, alkohol, alkohol, alkohol..

 

Hvordan var det når du var i et forhold? Kan være det er mangel på regelmessig sex som gjør at du kommer såpass fort.

 

Ser også at du bemerker at pikken din var halvslapp og heller ikke ville opp istedenfor å skrive "jeg kommer fort, hjelp meg". Derfor tror jeg også det er et problem du skaper psykisk i hodet ditt, noe som ikke er rart i, siden en er på fest, gjerne vil vise at en er dugende til noe, etc. Så skjer det jo, lenge siden siste knull og vips. Sprut.

 

Prøv deg på denne jenta i en edru setting..

 

Din hobbypsykolog

melkekartong

 

evt sexolog, whatever.

Lenke til kommentar

Det har vært tatt opp før her problemet med for tidlig sædavgang, og et medikament som kan brukes mot det er et korttidsvirkende SSRI-preparat som heter Priligy som har virkestoffet Dapoxetine. Det står ikke i fellskatalogen, men legen din kan tilordne det til deg via registreringsfritak og så kan du bestille det selv og få det igjennom tollen når du dokumenterer at legen har gått god for dette via å sende det godkjente vedtaket til tollvesenet. Stoffet er det samme som er i antidepresiva, men det er korttidsvirkende.

 

For tidlig sædavgang er forresten noe som rammer 1 av 3 menn så du er i godt selskap.

Lenke til kommentar

etter du har kommet, så koser du med jenta 2-3 min så er du klar igjen selv om du ikke er 100% hard, da kan du holde ut mye lenger. etter du kommer gang 2, vis du klarer så gjenta samme etter gang 1 :)

 

Hvis jeg skal ha sex lenge bruker jeg denne. feks gå inn på do rett før du skal ha sex ronk og blås ut. så går du inn å koser med dama da holder du lenger, garantert :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...