Gå til innhold

Nå får du lik pris på kontantkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting TalkMore fortjener, så er det ros, og skryt! Har nå hatt de i 4 år, og er så fornøyd som det går an for en mobilkunde å bli. Har det vært noe problem med sim-kort, så fikser kundeservice det med en gang. Trengte nytt sim, ringte en mandag og tirsdag var det i postkassa. Har tvilling micro-sim på mitt abb, og da jeg skulle bytte til det kosta det ikke en krone. I tillegg har jeg et kontantkort som jeg ville putte i iPaden min, selvfølgelig må man ha micro-sim til den, gratis det og. Kundeservicen dems er upåklagelig og føler de gjør alt riktig for å beholde meg som kunde.

Lenke til kommentar

Er kjekt for de som er under 18 som ikke får annet enn kontantkort. Nå gjenstår det bare at de andre leverandørene tilbyr det samme. Glemmer ikke den tiden det kosta meg 1.99 kr per minutt å ringe til mobil og 5.99 å ringe til fasttelefon (per minutt) fra mitt kontantkort på slutten av 90 tallet.. og da trodde vi det var billig!

 

Var en periode det kostet 1.50 per sendte SMS også.. helt til de tok til fornuft og gikk ned til 1 kr per sms :b

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...