Gå til innhold

Temadag Drillenissen


Anbefalte innlegg

Jeg har modtaget temadagsstafetten fra Kristin og tager gerne udfordringen op.

Altid spændende når Digiterne fokuserer på det samme tema.

 

Temaet for næste temadag på Digit søndag den 18. december har jeg valgt skal være: "Drillenissen" :w00t:

 

Under temaet Drillenissen har du vide grænser f.eks.: Hvordan ser en drillenisse ud? :hmm: Drillenissens tumleplads! :hmm: Find fem fejl! :whistle: Hvad er mon dette? :hmm: Hvordan driller man en Digiter? :hmm: Drillenissens livret :thumbup:

 

Ja, mulighederne er mange og kun fantasien sætter rammen.

 

Velkommen til temadag "Drillenissen" søndag den 18. december. :D

 

Mange hilsner og på fornøjeligt gensyn til temadagen.

neets nesnej :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har modtaget temadagsstafetten fra Kristin og tager gerne udfordringen op.

Altid spændende når Digiterne fokuserer på det samme tema.

 

Temaet for næste temadag på Digit søndag den 18. december har jeg valgt skal være: "Drillenissen" :w00t:

 

Under temaet Drillenissen har du vide grænser f.eks.: Hvordan ser en drillenisse ud? :hmm: Drillenissens tumleplads! :hmm: Find fem fejl! :whistle: Hvad er mon dette? :hmm: Hvordan driller man en Digiter? :hmm: Drillenissens livret :thumbup:

 

Ja, mulighederne er mange og kun fantasien sætter rammen.

 

Velkommen til temadag "Drillenissen" søndag den 18. december. :D

 

Mange hilsner og på fornøjeligt gensyn til temadagen.

neets nesnej :cool:

 

Artig tema dette! laugh.gif

Formoder at "drille" på dansk måske betyder noget sånt som "tulle" eller "erte" på norsk??? :thumbup::yes:

 

mvh

nievs nesnetrom

Endret av smort1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har modtaget temadagsstafetten fra Kristin og tager gerne udfordringen op.

Altid spændende når Digiterne fokuserer på det samme tema.

 

Temaet for næste temadag på Digit søndag den 18. december har jeg valgt skal være: "Drillenissen" :w00t:

 

Under temaet Drillenissen har du vide grænser f.eks.: Hvordan ser en drillenisse ud? :hmm: Drillenissens tumleplads! :hmm: Find fem fejl! :whistle: Hvad er mon dette? :hmm: Hvordan driller man en Digiter? :hmm: Drillenissens livret :thumbup:

 

Ja, mulighederne er mange og kun fantasien sætter rammen.

 

Velkommen til temadag "Drillenissen" søndag den 18. december. :D

 

Mange hilsner og på fornøjeligt gensyn til temadagen.

neets nesnej :cool:

 

Artig tema dette! laugh.gif

Formoder at "drille" på dansk måske betyder noget sånt som "tulle" eller "erte" på norsk??? :thumbup::yes:

 

mvh

nievs nesnetrom

 

Hej Nievs - lyder rigtigt :yes: - Neets

Endret av Websters
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nu nærmer tiden sig for næste temadag søndag den 18. december - temaet er Drillenissen.

Husk nu at forberede dig i god tid,så du er klar til dagen.

Sådan et tema kan jo godt drille lidt inden du bliver tilfreds med dit bidrag. Rigtig god fornøjelse og på gensyn den 18.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusind tak til alle jer Digiter, der tog jer tid til at levere kreative og sjove billeder til temadagen om Drillenissen - her midt i den travle juletid.

Temadagsstafetten er sendt videre og jeg venter spændt på en positiv tilbagemelding - og I får en udmelding om næste temadag her på Digit.

God Jul til jer alle - hilsen Steen

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tusind tak til alle jer Digiter, der tog jer tid til at levere kreative og sjove billeder til temadagen om Drillenissen - her midt i den travle juletid.

Temadagsstafetten er sendt videre og jeg venter spændt på en positiv tilbagemelding - og I får en udmelding om næste temadag her på Digit.

God Jul til jer alle - hilsen Steen

 

Hei Steen

Jeg takker for tiliten, og tar selvfølglig i mot stafettpinnen. Vil samtidig få takke deg for en artig og fin temadag som har gjort at vi måtte legge våre hoder i bløtt, og prøe å være kreative. Det har vi sett på resultatet i dag, mnge artige og fine bilder. Ønsker deg forsatt n god førjulstid.

Mvh Håkon :thumbup:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...