Gå til innhold

Hvem fortjener å vinne Gulltasten 2011?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets mobil

 

Nokia N9 - Designet, Maemo6/Meego, one of a kind, the prodigy killed in infancy. Nitrist og fantastisk på en gang.

 

 

Årets nettbrett

 

Samsung Galaxy Tab 10.1

 

 

Årets multimediemobil

 

Samsung Galaxy S2 - Det er vel bare å se på kameraet der i gården.

 

 

Årets businessmobil

 

Nokia 800 / SeaRay - Spår bare at den blir ganske grei til slikt.

 

 

Årets hitmobil

 

Samsung Galaxy S2. Ingen non-iOS telefon har vært så mainstream akseptert og kjent som SGS2 på lenge.

 

 

Årets spesialmobil

 

Nokia N9 - Det er vel VIRKELIG ingen konkurranse her?

 

 

Årets mobiltilbehør

 

Nokia Play 360 speakers med NFC tap to connect er unektelig tøft.

 

 

Årets nyvinning

 

Maemo6/Meego Harmattan

 

 

Årets app

 

MyMoves - Systemwide gesturebased shortcuts. Tegn en B på skjermen og browser launches. Tegn en C og se Contacts åpne opp automatisk. Teng en S og Search er på plass. FANTASTISK app.

 

 

Årets underholdningsapp

 

Eh... TV Guiden.

 

 

Årets nytteapp

 

MyMoves igjen.

 

 

Årets hederspris

 

Nokia N9 - A stillborn prodigy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Norges favorittmobil (folkeavstemning)

Iphone 4(s)

 

Årets mobil

Nokia N9 for å tørre å være annerledes

 

Årets nettbrett

Samsung Galaxy Tab 10.1

 

Årets multimediemobil

Samsung Galaxy S2

 

Årets businessmobil

iPhone 4(s)

 

Årets hitmobil

iPhone 4(s) eventuelt Samsung Galaxy S2

 

Årets spesialmobil

Motorola Defy

 

Årets operatør

OneCall Eller Talkmore

 

Årets nyvinning

iOS's iMessage

 

Årets hederspris

Nokia N9

 

edit: gjorde det litt mer oversiktlig.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Mine forventninger:

 

Norges favorittmobil - iPhone 4s (reellt sett, kan det bli noe annet?)

Årets mobil - SGS II, men blir sikkert i4s

Årets nettbrett - GTab 10.1 eller Asus Transformer, men blir sikkert (uten overraskelse) iPad 2

Årets multimediemobil - Virker dødt mellom SGS II og i4s

Årets businessmobil - Hvor går dette skillet nå til dags? Var enklere når man hadde et klart skille mellom forbruker- og profftelefon, á la SE T610 og P900

Årets hitmobil - i4s?

Årets spesialmobil - Dette blir vel en av de værharde sakene. Eller har Vertu i stillhet sluppet noe nylig?

Årets mobiltilbehør - Garantert en eller annen iPhone-docking

Årets operatør - Aner ikke, har ikke fulgt med der

Årets operatørtjeneste - Ditto over

Årets nyvinning - Asus Transformer for min del, men er sikkert noen apps jeg har oversett ettersom jeg fremdeles benksliter med en SE P1i.

Årets privatforhandler - Null peil

Årets bedriftsforhandler - Nope

Årets nettforhandler - Nix

Årets distributør/agent/importør - Blir spennende!

Årets app - Siri?

Årets underholdningsapp - Siri? (Siri...dra til helvete)

Årets nytteapp - Siri? (Siri...minn meg på når skolen starter)

Årets barneapp - Smurf's Village!!!

Årets hederspris - i4s?

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Norges favorittmobil (folkeavstemning)Iphone 4(s)Årets mobilNokia N9 for å tørre å være annerledesÅrets nettbrettSamsung Galaxy Tab 10.1Årets multimediemobilSamsung Galaxy S2Årets businessmobiliPhone 4(s)Årets hitmobiliPhone 4(s) eventuelt Samsung Galaxy S2Årets spesialmobilMotorola DefyÅrets operatørOneCall Eller TalkmoreÅrets nyvinningiOS's iMessageÅrets hedersprisNokia N9edit: gjorde det litt mer oversiktlig.

 

Hvordan kan iMessage være årets nyvinning når Apple har tatt det fra BlackBerry? BlackBerry har bruk en lignende tjeneste lenge, tror ikke det er noen nyvinninger i iOS5.

 

Årets nettbrett må jo bli Asus transformer Prime. Kommer med quad-core og 8,3 mm 9. nov.

 

http://www.engadget.com/2011/10/19/asus-jonney-shih-unveils-transformer-2-at-asiad/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvordan kan iMessage være årets nyvinning når Apple har tatt det fra BlackBerry? BlackBerry har bruk en lignende tjeneste lenge, tror ikke det er noen nyvinninger i iOS5.

iMessage er integrert med sms-senderen til Apple, der er hovedforskjellen.

 

Er du uenig kan du vel nominere noe annet selv, istedenfor å hakke ned på min nominasjon?

Lenke til kommentar

Hvordan kan iMessage være årets nyvinning når Apple har tatt det fra BlackBerry? BlackBerry har bruk en lignende tjeneste lenge, tror ikke det er noen nyvinninger i iOS5.

iMessage er integrert med sms-senderen til Apple, der er hovedforskjellen.

 

Er du uenig kan du vel nominere noe annet selv, istedenfor å hakke ned på min nominasjon?

 

Har ikke noe annet å komme med jeg, så er bedre forslag en mitt, ja :)

 

Årets mobil må bli Galaxy nexus eller Galaxy S2, siden de er de beste å få på markedet. iPhone 4S slår Galaxy S2 på kamera, grafikkort og på piksler, men skjermene er alikevel like gode, pga super amoled plus.

 

Android Beam og Face recgonition kom jeg på som nyvinninger. Vet ikke om noen har hatt noe lignende fra før?

Endret av SupI
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Årets spesialmobil kan ikke være noe annet enn N9, det blir helt sinnsvakt med noe annet :p .

Av ren nysgjerrighet, hva er spesialiteten til N9 som skiller seg utifra hva som er vanlig på smarttelefon?

Lenke til kommentar
Android Beam
Er ikke det bare det samme som NFC? Som Nokia har hatt lenge?Årets spesialmobil kan ikke være noe annet enn N9, det blir helt sinnsvakt med noe annet :p .

 

Android Beam bruker NFC, android beam er en programvare Nokia ikke har som er veldig praktisk.

 

 

Du kan sende nettsider, spill, musikk osv utrolig lett med android beam.

Lenke til kommentar
Av ren nysgjerrighet, hva er spesialiteten til N9 som skiller seg utifra hva som er vanlig på smarttelefon?

 

Det er en touchUI uten knapper, det er den første og siste med sitt OS, et OS som får veldig gode reviews, og den er helt klart noe utenom det vanlige vi har sett i år.

 

Jeg vet ikke hva du legger i ordet spesialmobil, men at den er spesiell er vel ikke noe å utsette på :p .

 

Android Beam bruker NFC, android beam er en programvare Nokia ikke har som er veldig praktisk.

 

Okay, fair enough. Nokia har vel ikke implementert deling av linker enda såvidt jeg vet :) . Aner ikke hva nokias NFC-greie heter, men at det er praktisk dersom man faktisk har telefoner med NFC teknologi i omløp er jo veldig sant. Jeg har vel enda til gode å støte på noen jeg kjenner som har dette selv, men det kommer vel mer og mer.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...