Gå til innhold

iPhone-brukere er de ivrigste spillerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årsaken er selvsagt at det er flere og bedre spill til iOS enn til Android o.l.

hehe.. Nei, årsaken er som artikkelforfatterne påpeker. Langt yngre kjøpere. Mens Android har telefoner til alle, har apple kun telefoner i fjortiss klassen :p

 

Stemmer det... Derfor det er så mange i næringslivet som bruker iPhone ;):p

Endret av DKH
Lenke til kommentar

Kan se for meg at gjennomsnittsalderen til iPhone-brukere ikke nødvendigvis er så mye lavere enn Android-brukere pga. aldersspennet kan fort være større. Både flere yngre som bruker dette og mange eldre etterhvert. Klarer liksom ikke helt se for meg at Android er like populært "blant kidsa".

Lenke til kommentar

Kan se for meg at gjennomsnittsalderen til iPhone-brukere ikke nødvendigvis er så mye lavere enn Android-brukere pga. aldersspennet kan fort være større. Både flere yngre som bruker dette og mange eldre etterhvert. Klarer liksom ikke helt se for meg at Android er like populært "blant kidsa".

Ikke ?

Man får billige skittelefoner med android, perfekt for fjortisene som bare mister/ødelegger telefonene uansett og/eller ikke tjener egne penger.

 

Og jo, det ER bedre spill til iOS enn Android. Mye av grunnen til det er at iOS ikke har flash, så utviklere (heldigvis) ikke kan ta den "snarveien".

 

Spillene er optimalisert for akkurat din telefon. Derfor er det raske, responsive og gode spill laget i C / Obj-C.

Endret av laserlars
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan se for meg at gjennomsnittsalderen til iPhone-brukere ikke nødvendigvis er så mye lavere enn Android-brukere pga. aldersspennet kan fort være større. Både flere yngre som bruker dette og mange eldre etterhvert. Klarer liksom ikke helt se for meg at Android er like populært "blant kidsa".

Ikke ?

Man får billige skittelefoner med android, perfekt for fjortisene som bare mister/ødelegger telefonene uansett og/eller ikke tjener egne penger.

 

Og jo, det ER bedre spill til iOS enn Android. Mye av grunnen til det er at iOS ikke har flash, så utviklere (heldigvis) ikke kan ta den "snarveien".

 

Spillene er optimalisert for akkurat din telefon. Derfor er det raske, responsive og gode spill laget i C / Obj-C.

Nei. Jeg har spilt på begge, og må si opplevelsen er så og si identisk, hvis vi ser borti ifra den større skjermen på android telefonen.

Lenke til kommentar

min samsung galaxy ace klarer ikke kjøre Angry birds... i 2011 :(

Det var rart. Kjører Angrybirds både på min DHD og på en Xperia X8.

for og forklare, hver gang jeg zoomer ut, slik at jeg ser hele bretter, får jeg 1 FPS. samme skjer når jeg slipper den sinte fugelen fra spretterten. ikke for og starte en fanboy diskusjon men det går helt glatt på iPhone 3g

Lenke til kommentar

min samsung galaxy ace klarer ikke kjøre Angry birds... i 2011 :(

Det var rart. Kjører Angrybirds både på min DHD og på en Xperia X8.

for og forklare, hver gang jeg zoomer ut, slik at jeg ser hele bretter, får jeg 1 FPS. samme skjer når jeg slipper den sinte fugelen fra spretterten. ikke for og starte en fanboy diskusjon men det går helt glatt på iPhone 3g

 

Den klarer da Angrybirds ? Jeg syntes det hverfall går smooth :hmm:

 

http://www.youtube.com/watch?v=c6pUCheTcoo

Lenke til kommentar

Kan se for meg at gjennomsnittsalderen til iPhone-brukere ikke nødvendigvis er så mye lavere enn Android-brukere pga. aldersspennet kan fort være større. Både flere yngre som bruker dette og mange eldre etterhvert. Klarer liksom ikke helt se for meg at Android er like populært "blant kidsa".

Ikke ?

Man får billige skittelefoner med android, perfekt for fjortisene som bare mister/ødelegger telefonene uansett og/eller ikke tjener egne penger.

At unger ikke tar godt vare på telefonene sine virker ikke som har så mye å si. Har en bror på 11 år og det er mange på hans alder som har iPhone 4 f. eks, noe som jeg syns er helt på tryne av foreldrene deres. De kunne like godt ha kjøpt de en Gameboy mtp. bruken deres.

Lenke til kommentar

At unger ikke tar godt vare på telefonene sine virker ikke som har så mye å si. Har en bror på 11 år og det er mange på hans alder som har iPhone 4 f. eks, noe som jeg syns er helt på tryne av foreldrene deres. De kunne like godt ha kjøpt de en Gameboy mtp. bruken deres.

Er enig.

Men at noen sier at iPhone er for unger og Android er for voksne blir vel litt for dumt ? :p

Unge og voksne har begge deler.

Lenke til kommentar

Om det er noen som sier at iPhone er for unger og Android for voksne så er det for dumt ja, jeg bare sier at jeg kan se for meg at aldersspennet kanskje er bredere fordelt blant iPhone brukere, altså større andel som har iPhone i både lave og høyere alder enn jeg kan se for meg hos kundegruppen som har Android. Ikke basert på noe annet enn hva jeg har sett blant folk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...