Gå til innhold

GTA ble nesten kansellert (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første GTA var jo helt ekstremt. Var noe jeg aldri før hadde sett. Selv skjønte jeg ikke så mye av spillet, så jeg bare kjørte rundt og drepte folk.

Så kom GTA: London, noe som får meg til å tenke.. Det hadde vært litt kult med et nytt GTA: London (GTA IV stil). Slædde over folk med doubledecker. Awesome.

Lenke til kommentar

GTA-spillene har jo ikke bare foregått i Liberty City, selv om det er den byen flest spill har vært satt til. Det første spillet hadde jo tre byer, LC, Vice City og San Andreas

 

Det første GTA foregikk i LC. Håper vi har sett det siste til den byen nå, det er på tide at Rockstar utvider horisonten.

Lenke til kommentar

Snodig artikkel. Først sier man at spillet nesten ikke ble utgitt hovedsaklig pågrunn av to ting (stabilitet og styringen). Og så bare introduerer vi noe nytt, at de oppdaget ENDA en bug som påvirker politiet. Og da er liksom alt fikset? Den bug'en hadde jo ikke noe med de to kritiske faktorerne nevnt tidligere, men slik som det står skrevet fremstår det som om denne buggen løste problemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...