Gå til innhold

Neste Heavy Rain-episode på is (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heavy Rain er egentlig et av de spillene jeg tror kan bli perfekt med Move, så lenge lyskulen på toppen av kontrolleren holder seg til en diskré farge. Heavy Rain er morsomt, men jeg er ikke så dreven med Dualshock 3, så her tror jeg Move kan gjøre spillet rettferd.

Lenke til kommentar

Fra hvor i spillet er bildet i artikkelen? Kan ikke huske det!

 

Det er fra en av sluttene i spillet som det er en hel rekke forskjellige av.

 

 

 

Hvis FBI agenten dør og morderen ikke blir tatt gjør hun opp med han selv som hevn over drapet på sønnen hennes.

 

 

 

Det stemmer ikke. Joachim_F har rett når han sier at det er fra tech-demoen. Den scenen du beskriver har sterke likhetstrekk med tech-demoen, men de er allikevel veldig forskjellige. Anbefaler å se den hvis du ikke allerede har gjort det.

 

http://www.gametrailers.com/video/e3-2k6-heavy-rain/10758?type=flv

Lenke til kommentar

Episoder er jo ganske populært og om det gjøres skikkelig er det en flott måte å holde spillet ved hevd - bare se på f.eks. Borderlands.

 

Jeg syns det høres litt rart ut at de prioriterer en ny måte å kontrollere spillet på fremfor noe de faktisk kan tjene penger på, og om Move er en gedigen flopp har de satt seg enda verre til. Jeg kan absolutt forestille meg at Heavy Rain er et spill som vil bli enda bedre med med Move, men jeg ser ikke helt hvordan dette kan forsvare mindre innhold med tanke på hvor mye de har snakket om hvor annerledes dette spillet er. Da bør de jo satse på enda flere spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...