Gå til innhold

Dungeon Siege III kunngjort (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OH MY GOD!

 

Herregud, jeg trudde aldri denne dagen skulle komme! Dungeon Siege er den beste Classic RPG serien ever. Jeg fikk A på eksamen i dag, men faen.. Dette er jo MYE bedre! :D

 

Jeg er spendt på hvordan det blir. (siden GPG ikke er utvikler, bare "rådgiver")

 

Screenshots: http://news.bigdownload.com/photos/dungeon-siege-3-screenshots/3050960/#3050960 (looking good!)

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Jeg trodde ds3 var på vei allerede? Synes jeg leste noe en stund tilbake, der de blandt annet sa at de skulle gå vekk ifrå party til single hero. Veldig kjekt at det blir bekreftet sånn skikkelig, men dumt at de ikke er gas powered som står for spillet. Er redd spillet fort mister det som gjorde at man følte det var dungeon siege. Tror fort spillet blir bra, men at det blir såpass forskjellig fra de to foriigespillene. Man ser lett at ds1 og 2 er i samme serie, ds2 var såpass likt ds1 med tilstrekkelig nytenking. Men vi får se :)

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Trudde eitt øyeblikk det var dungeon keeper 3, men nei :cry:

Samme her, jeg hoppet nesten av glede da jeg virkelig ville se et nytt Dungeon Keeper spill, men heldigvis var Dungeon Siege litt gøy det og, så ble ikke så overdrevent skuffet.

Endret av Tonbo
Lenke til kommentar

men dumt at de ikke er gas powered som står for spillet. Er redd spillet fort mister det som gjorde at man følte det var dungeon siege.

 

Tvert imot etter min mening. Siste spillet i "Siege" serien, utviklet av de samme folkene, er nemlig Space Siege, som antakelig er det mest skuffende jeg har spilt gjennom i denne sjangeren... Nytt utviklerteam, ja takk.

Lenke til kommentar

Jeg trodde ds3 var på vei allerede? Synes jeg leste noe en stund tilbake, der de blandt annet sa at de skulle gå vekk ifrå party til single hero.

 

Nei, Taylor avkreftet dette :) Det var "falsk alarm" den gangen. (juni 2009) I dag er første gang det bekreftes at DS3 "finnes".

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...