Gå til innhold

Anmeldelse: Skate 3 (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SITAT Gamer.no
Videre er det mulig å «skremme» bort fotgjengere i nærheten
JAAAAA!! :D Det som irriterte meg mest i Skate 2 var at det kom flere og flere folk på steder hvor det ikke gir noen mening at det skal være mange folk. For eksempel i en bakgate, og de endte alltid med å stille seg forran de perfekte railene jeg hadde funnet...

 

SITAT Gamer.no
Denne gangen har du ikke bare muligheten til å klare utfordringen, du kan «drepe» den også.
Var ikke det mulig i Skate 2 også?
Lenke til kommentar

SITAT Gamer.no
Denne gangen har du ikke bare muligheten til å klare utfordringen, du kan «drepe» den også.
Var ikke det mulig i Skate 2 også?

Jo, det var mulig, men jeg har lagt merke til at flere anmeldere påpeker at det er mulige å kille spots. Kanskje det er noe nytt knyttet til dette i 3'ern?
Lenke til kommentar

Det er ikke lenger bare spots du kan "kille", men alle slags utfordringer. Etter å ha spilt spillet litt, merker jeg at jeg ikke er helt sikker på om dette er av "det bedre". Å owne challenges er jo foreløpig dritlett, så det å "kille" en photoshoot er foreløpig ikke verre enn å klare den normalt i de tidligere spillene. Tipper at dette er for å gjøre spillet mer overkommelig for nybegynnere, men for meg selv virker dette veldig unødvendig. Spesielt når man ikke kan velge å få fram "kill-specs" på skjermen (les: hva som kreves for å kille mens man gjør challengen) før man først har ownet en challenge -- i alle fall ikke som jeg vet om.

 

En annen ting som irriterer meg grenseløst, som jeg ser gamespot har påpekt, er hvor retardert dine AI-medspillere i "team challenges" noen ganger kan være. Best trick-challenge der AI-medspilleren ikke klarer ett eneste trick har skjedd allerede.

 

Som en siste klagesang vil jeg også si hvor leit jeg synes det er at _alle_ challenges (unntatt spots) dukker opp momentant i meny-lista. Man trenger i praksis ikke skate rundt i byen, kun klikke seg rundt i listene.

Lenke til kommentar

En annen ting som irriterer meg grenseløst, som jeg ser gamespot har påpekt, er hvor retardert dine AI-medspillere i "team challenges" noen ganger kan være. Best trick-challenge der AI-medspilleren ikke klarer ett eneste trick har skjedd allerede.

Jepp, AI kan være et problem innimellom, noe jeg også nevner i anmeldelsen. :)

Lenke til kommentar

En annen ting som irriterer meg grenseløst, som jeg ser gamespot har påpekt, er hvor retardert dine AI-medspillere i "team challenges" noen ganger kan være. Best trick-challenge der AI-medspilleren ikke klarer ett eneste trick har skjedd allerede.

Jepp, AI kan være et problem innimellom, noe jeg også nevner i anmeldelsen. :)

 

Korrekt, og jeg ser at jeg formulerte meg litt dårlig. Det jeg mente med å nevne gamespot, som ikke du skriver, er at de irriterer seg over nøyaktig det samme som meg: at medspilleren ikke fikk ett eneste poeng i et trick-event. ;)

 

Men, når det er sagt, (og for å rette opp et kanskje skjevt inntrykk jeg gav tidligere) er jo spillet akkurat hva man kan forvente av Skate-serien. Det er i ganske stor grad snytt ut av nesa på sine forgjengere, og for min del er det egentlig helt greit! :)

Lenke til kommentar

Ettersom det er gitt karakter til både PS3- og Xbox-versjonen, antar jeg dere har fått testet begge? I så tilfelle har jeg et spørsmål, er det noen særlig forskjell på presisjonen i spakene? I det første Skate-spillet føltes nemlig kontrollene vesentlig skarpere/mer presis på PS3 enn X360.

Lenke til kommentar

Noe jeg selv stusser over er at byen nå er delt inn i 3 separate deler, som man ikke kan kjøre mellom, da de i følge kartet er avgrenset av større mengder vann eller noe.. o_O

Var litt forvirrende i begynnelsen når jeg freste rundt på universitetsområdet og ikke kom meg noe videre. Syns det gir en mer "enkelt-brett" eller map følelse sammenlignet med 1 og 2ern, men igjen gjør det ingenting da de enkelte områdene er såpass store og u-utforskede!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...