Gå til innhold

Kane & Lynch 2 på sensommeren (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe IO er like lærevillige som Ubisoft, så blir kanskje K&L2 et like stort hopp framover som AC2 var i forhold til AC1. Første K&L hadde masse potensiale - det skortet bare litt på utførelsen, pluss at det hele var over litt fort. Likevel synes jeg det fikk mye ufortjent pepper fra de fleste anmeldere.

Lenke til kommentar

Spørs om ikke IO er et såpass lite studio at de bare kan fokusere på en, toppen to skikkelige titler samtidig. Mini Ninjas er nettopp ute av dørene, og K&L2 er underveis - det er jo mulig at de siden Mini Ninjas har begynt å rote med et nytt Hitman-spill, men jeg har for lengst gått til innkjøp av en stor tube tålmodighet.

Lenke til kommentar

Sjelden har jeg sitti igjen med like mye ambivalens til et spill som K&L:DM, historien, intensiteten og til tider gameplayet var jo faktisk vanvittig bra (og det er vel her, uten å ha spilt alt for mye Hitman, IO pleier å gjøre det veldig sterkt), men så kommer AIen, kameravinkelen og en haug med bugs og ødelegger hele festen.

 

De skal jo ha kred for å ha laget et spill som til tross for alvorlige ankepunkter får meg til å tvinge meg igjennom likevel. (Uten sammenlikning forøvrig mye den samme følelsen jeg får ved å spille meg igjennom Mercenaries 2 i disse dager.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...