Gå til innhold

Infinity Ward-topper sparket (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, hva er det activison driver med om dagen? Jeg tror de skal være litt forsiktig sånn PR-messig, så de ikke blir upopulære.

 

AtW

Upopulære er de allerede, men etter at IW ga fullstendig faen i PC versjonen av MW2, synes jeg forsåvidt at dette er vel fortjent. Karma, bitches.

Lenke til kommentar

Virkelig? Vi er der? Kan ikke være at det var Activision som presset IW til å spare penger der de kunne som resulterte i svakheter med spillet? For det høres jo absolutt ikke ut som det Activision vi kjenner :rolleyes:

 

Hvor lenge skal folk egentlig sutre over at MW2 skuffa dem? Kan ikke være første spillet i historien som ikke er perfekt for alle gamere.

 

*morgensint*

Lenke til kommentar

Virkelig? Vi er der? Kan ikke være at det var Activision som presset IW til å spare penger der de kunne som resulterte i svakheter med spillet? For det høres jo absolutt ikke ut som det Activision vi kjenner :rolleyes:

 

Hvor lenge skal folk egentlig sutre over at MW2 skuffa dem? Kan ikke være første spillet i historien som ikke er perfekt for alle gamere.

 

*morgensint*

 

Skal sutra så lenge IW ikkje patcher, og lar spelet vera dårligare enn det kan vera. Og det er ikkje snakk om perfeksjonering her, det er snakk om å gi oss det me forventer. Me får derimot ikkje dedicated servers til PC, og me får ikkje den kvaliteten me forventer etter å ha spelt MW1.

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

Da finnes det vel andre spill som passer deg bedre? Jeg sitter ikke og venter på at Bioshock skal patches til et spill jeg liker. Jeg prøvde det, likte det ikke, fant andre spill. Begynner å bli lei av å se utallig mennesker som absolutt må påpeke at de er så lettet over at de blir frelst fra MW2 med BC2.

Lenke til kommentar

Da finnes det vel andre spill som passer deg bedre? Jeg sitter ikke og venter på at Bioshock skal patches til et spill jeg liker. Jeg prøvde det, likte det ikke, fant andre spill. Begynner å bli lei av å se utallig mennesker som absolutt må påpeke at de er så lettet over at de blir frelst fra MW2 med BC2.

 

Eg sitter ikkje å venter, eg speler andre spel. MW2 krever full pris for eit spel som er ein dårlig expansion.

 

Er det rart folk er sure? Har ikkje folk all rett til å bli sure når dei ikkje få det dei betaler for?

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

For all del. Vil du bruke energi på å være sur så er det ditt valg. Men nå nærmer det seg vel 4 måneder siden spillet kom og det finnes da grenser til langsint. Igjen, så finnes det vel andre spill som skuffer, men ikke får like mye dritt? Hvis du aldri har gjort et kjøp du angrer på så er du heldig. Jeg har selv en haug av spill som skuffet, men da skylder jeg på at det ikke er min type spill, ikke at spillet er dårlig. Greit så var det forventet noe i nærheten av CoD 4, men det fikk vi ikke og jeg har spilt MW2 mer enn CoD 4 allerede.

 

Merker diskusjonen beveger seg litt fra temaet så setter strek på mine meninger der. Gleder meg til å finne ut mer av denne saken hvor jeg mistenker at Activision kommer ut som "skurken" hvis vi får vite alt som har foregått. Hvis IW ikke har lov til å planlegge fremtiden dems etter at kontrakten med Activision går ut før den går ut så er det drøyt strengt spørr du meg. Men igjen. Vi har til gode å finne ut hva som har skjedd.

Lenke til kommentar
Skal sutra så lenge IW ikkje patcher, og lar spelet vera dårligare enn det kan vera.

Hvis ryktene om at Infinity Ward ikke har fått betalt royalties for spillet er riktige, er det ikke direkte merkelig om de ikke ønsker å jobbe gratis med patching og slikt.

 

Om dei ryktene er fakta, så ja, det er forståelig. Men det var vel IF som ingjekk ein avtale med djevelen?

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

Står også i VG i dag om at det ryktes at IW ikke har sett en krone av de enorme inntektene til MW2.

 

Activision er nok et selskap jeg skal skygge unna i fremtiden, ikke bare pga dette men summen av alt som har skjedd i det siste.Jeg kan ikke la pengene mine går til et slik selskap.

Det sitter en høvding i det selskapet som irriterer meg.

Lenke til kommentar

Om dei ryktene er fakta, så ja, det er forståelig. Men det var vel IF som ingjekk ein avtale med djevelen?

 

Heh, om verdenen bare hadde vært så svart/hvitt. :) Det er nok kløktig advokatvirksomhet og paragrafsurfing som har vært på banen her.

 

 

Det er sjeldent en leser om utviklere som går godt sammen med utgiverselskaper. Mon tro om det hadde vært en bedre strategi å ha partene helt frittstående, for å presse inn de frie markedskrefter..

Lenke til kommentar

For all del. Vil du bruke energi på å være sur så er det ditt valg. Men nå nærmer det seg vel 4 måneder siden spillet kom og det finnes da grenser til langsint. Igjen, så finnes det vel andre spill som skuffer, men ikke får like mye dritt? Hvis du aldri har gjort et kjøp du angrer på så er du heldig. Jeg har selv en haug av spill som skuffet, men da skylder jeg på at det ikke er min type spill, ikke at spillet er dårlig. Greit så var det forventet noe i nærheten av CoD 4, men det fikk vi ikke og jeg har spilt MW2 mer enn CoD 4 allerede.

 

Merker diskusjonen beveger seg litt fra temaet så setter strek på mine meninger der. Gleder meg til å finne ut mer av denne saken hvor jeg mistenker at Activision kommer ut som "skurken" hvis vi får vite alt som har foregått. Hvis IW ikke har lov til å planlegge fremtiden dems etter at kontrakten med Activision går ut før den går ut så er det drøyt strengt spørr du meg. Men igjen. Vi har til gode å finne ut hva som har skjedd.

 

Poenget er at spelet ikkje må vær så dårlig, det bare er det fordi Activision/IW er grådige/late. Det har potensial, som lett kan bli utnytta, men det blir det ikkje. Det er derfor eg blir irritert. Og intill ryktene blir fakta, så vil eg vera irritert på IW.

 

Det er òg det at eg er ein stor fan av MW1, og eg gleda meg voldsomt til MW2, i lag med mange andre.

 

Og eg seier igjen, IW ingjekk ein avtale med djevelen, dei må ta konsekvensane. Folk kan sei kva dei vil om at dei blir lurt av advokater etc., men kva kan ein forventa?

 

(Djevelen er kanskje ein liten overdrivelse)

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

(Djevelen er kanskje ein liten overdrivelse)

I spillsammenheng så kan Activision fint plasseres som djevel for øyeblikket. Den gode nyheten er at de kan jo forbedre seg sånn som forrige djevel (EA) har gjort. Problemet er at det har en tendens til å koste litt arbeidsplasser og kvalitet i spill før det skjer.

 

Håper alt dette oppstyret ikke forsinker den planlagte pakka med nye maps betraktelig. Venna mine maser nok om det allerede og jeg skjønner dem godt. Særlig siden 4 kart ikke blir brukt til det vi spiller. Skjønner ikke hvorfor Skidrow, Invasion, Terminal og Highrise ikke er med på Hardcore Headquarters.

Lenke til kommentar

(Djevelen er kanskje ein liten overdrivelse)

I spillsammenheng så kan Activision fint plasseres som djevel for øyeblikket. Den gode nyheten er at de kan jo forbedre seg sånn som forrige djevel (EA) har gjort. Problemet er at det har en tendens til å koste litt arbeidsplasser og kvalitet i spill før det skjer.

 

Håper alt dette oppstyret ikke forsinker den planlagte pakka med nye maps betraktelig. Venna mine maser nok om det allerede og jeg skjønner dem godt. Særlig siden 4 kart ikke blir brukt til det vi spiller. Skjønner ikke hvorfor Skidrow, Invasion, Terminal og Highrise ikke er med på Hardcore Headquarters.

 

Heilt enig, og; WTB dedicated servers.

Lenke til kommentar

Noen folk tar alt for mye på vei på MW2 -.-

Personlig er eg ein tungt dedikert call of duty spiller som har spilt alle call of duty spillene (unntatt 3en som var bare for konsoll). Alle spillene var nydelige i mine øynene..

JA, til og med Modern Warfare 2. Teknisk sett er spillet herlig og single playerdelen er orgasmisk, koste meg flere ganger med samarbeidsmodusen Spec Ops med et bredere antall kompiser og har til og med fått lagt bak meg noen titalls timer i multiplayeren.

Det er helt klart at det er en skuffelse at spillet er konsollifisert og iwnet ødelegger flyten i multiplayeren men å ta sånn på vei om å grine at det er et drittspill er helt på jordet.

 

Har du brukt mer en ti timer på spillet? Ja? Da har du brukt dette produktet dobbelt så lenge som mesteparten av titlene til samme pris der ute.

 

Mvh. Smiiley

Lenke til kommentar

Jeg er vel enig med Smiiley i forhold til multiplayer og Spec Ops. Selv om jeg er skuffet over at MW2 ikke utnytter potensialet, så har jeg hatt mange timer moro til tross for frustrasjon pga mangel på dedicated servers. Når det gjelder single player så forstår jeg ikke hvorfor de en gang gadd å utvikle den. IMHO var den ikke stort å skrive hjem om.

Lenke til kommentar

Noen folk tar alt for mye på vei på MW2 -.-

Personlig er eg ein tungt dedikert call of duty spiller som har spilt alle call of duty spillene (unntatt 3en som var bare for konsoll). Alle spillene var nydelige i mine øynene..

JA, til og med Modern Warfare 2. Teknisk sett er spillet herlig og single playerdelen er orgasmisk, koste meg flere ganger med samarbeidsmodusen Spec Ops med et bredere antall kompiser og har til og med fått lagt bak meg noen titalls timer i multiplayeren.

Det er helt klart at det er en skuffelse at spillet er konsollifisert og iwnet ødelegger flyten i multiplayeren men å ta sånn på vei om å grine at det er et drittspill er helt på jordet.

 

Har du brukt mer en ti timer på spillet? Ja? Da har du brukt dette produktet dobbelt så lenge som mesteparten av titlene til samme pris der ute.

 

Mvh. Smiiley

 

MW2 er det same som MW1, bare med litt meir lag, litt meir irriterande våpen og prestige. Prestige er det einaste positive her, og det i lag med nye maps er det einaste som gjer at eg ikkje speler MW1. Nå speler eg ikkje mykje MW2 lenger heller, fordi eg blir så lei av konstant lag og veggar av noobs med G18 akimbo.

 

Poenget er at IW trenger å gjer lite med spelet, for å gjere det mykje bedre. Det er det som frustrerer.

 

Og om du ikkje er frustret over at dei sender ut MW2, som er som ein dårlig expansion av MW1, til full spel pris, og lanserer det som om det var guddommelig... Eg forstår ikkje at du ikkje er frustrert, rett og slett. Eg griner heller ikkje om at det er eit drittspel, der er det du som overdriver. Eg seier bare at det kunne vore MYKJE bedre med nokre små endringar.

 

Og: Eg hadde samme holdning som deg ang. spelet i starten. Men nå, når eg har spelt så voldsomt lenge, orker eg ikkje meir av alt tullet.

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...