Gå til innhold

Anmeldelse: 18 Wheels of Steel: Extreme Trucker (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns jo egentlig det er litt kult at dere endelig har funnet et 18 Wheels-spill som IKKE fortjener en ener eller toer, og er helt enig i at jeg syns det er morsomt at dere tar dere bryet med å anmelde disse spillene. Så skal jeg vel også innrømme at jeg tidligere har sett frem til anmeldelser av disse spilla ene og alene fordi de virker å være garanterte slaktofre. ;P

Lenke til kommentar

Jeg synes karakteren gitt var altfor høy. Jeg føler ikke at utvikleren har hørt på kritikken i det hele tatt med tanke på manglende utfordringer. Greit at miljøene er ekstreme (isveier og trange landeveger), men når det ikke finnes grøfter har jo dette lite å si. Prøvde også forgjeves å miste kontrollen med vilje på isveiene, men dette skjedde ikke.

 

I tilegg går det ikke an å velte hengeren, selv om jeg prøvde som en helt.

 

Disse totalt elementene gjør dette spillet ubrukelig for min del, det gir meg ingenting. Det var også en skikkelig nedtur at du ikke kan kjøpe ei brukt trekkvogn som du kjører rundt på kartet og henter og leverer traller uten at du må starte det som et eget oppdrag (Dette kunne man i tidligere utgaver). Var artig å kjøpe nye deler og lakkere bilen i friske farger. Savner også å måtte rygge tralla på plass, ikke bare sette den fra deg mens du stopper.

 

 

Må legge til at å kjøre de skikkelige vogntogene i Australia var litt artig, men selv rundkjøringene der var såpass store at det aldri ble en utfordring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...