Gå til innhold

Anmeldelse: DJ Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja man kan fulføre låta uten å gjøre noe men man får jo ingen stjerner så man kommer jo ikke vidre på noen vei. Så er vell ikke noe negativt.

 

Men er litt enig med dere når det gjelder kreativitetsdelen, men vis man kunne scratche slik ma ville hele tiden så hadde det blitt litt sånn som frestyle på rockband trommer. man hadde gått lei etterhvert fordi man har gjort det sammen hele tia. Det blir ikke helt det sammen som at når spillet gjør det samme hele tia.

Lenke til kommentar

Man har vel heller aldri hatt mulighet til å lage egne soloer på Guitar Hero? Altså ingen mulighet til å være kreativ... Men ja, det er en forskjell på å mestre den orginale soloen i forhold til å mestre den samme mixen/scratchen.

Har veldig lyst å kjøpe det, men er redd for å bli skuffet over mixer jeg ikke liker og hadde håpt å kunne gjøre annerledes.

For min del kunne man gjerne halvert antall låter i spillet om man kunne mixet dem fritt i en freestyle-modus. Men da hadde det vel fort kostet litt mer...

Lenke til kommentar

Du skriver:

 

Et typisk eksempel på menyenes elendige utforming er når man skal spille ei enkelt låt fra et sett. Istedenfor å velge sangen man vil spille, må man må markere alle sangene man ikke vil spille. Talentløst.

 

Det stemmer jo ikke. Man kan jo bare gå på quicklist og velge enkeltmikser derfra. Trykk på den blå knappen for å velge miks (må velge minimum 2), og så trykk på start for å begynne..

 

men er enig at menyen ikke er den beste.

Lenke til kommentar

Ja man kan fulføre låta uten å gjøre noe men man får jo ingen stjerner så man kommer jo ikke vidre på noen vei. Så er vell ikke noe negativt.

 

Men er litt enig med dere når det gjelder kreativitetsdelen, men vis man kunne scratche slik ma ville hele tiden så hadde det blitt litt sånn som frestyle på rockband trommer. man hadde gått lei etterhvert fordi man har gjort det sammen hele tia. Det blir ikke helt det sammen som at når spillet gjør det samme hele tia.

 

Du har selvfølgelig rett. Man må få stjerner for å låse opp nye sett med låter, så da blir den setningen bent fram feil. Tenkte egentlig aldri over hvordan man låser opp nye bolker, da det aldri var noen problem for meg å åpne dem. Hadde alltid to tre sett med uspilte låter foran meg når jeg spilte igjennom (på hard). Synes alikevel det er negativt å ikke kunne 'dø', da man aldri får noen umiddelbar tilbakemelding på at man spiller som et esel.

 

Du skriver:

 

...

 

Det stemmer jo ikke. Man kan jo bare gå på quicklist og velge enkeltmikser derfra. Trykk på den blå knappen for å velge miks (må velge minimum 2), og så trykk på start for å begynne..

 

men er enig at menyen ikke er den beste.

 

Jeg var kanskje litt uklar. Med sett tenker jeg på en bolk av låter, f.eks. bolken med Jay-Z-låter. Vil du spille én av dem må du markere hvilke av låtene du ikke vil spille.

 

Utformingen av quicklist er heller ikke noe å rope hurra for. Den framstår som ekstremt rotete, i motsetning til f.eks. The Beatles: Rock Band som kan sies å være kongen på haugen av musikkspill-menyer ;) At man atpåtil må velge 2 låter selv om man kun vil spille én vil jeg påstå er temmelig evneveikt.

Lenke til kommentar

 

Utformingen av quicklist er heller ikke noe å rope hurra for. Den framstår som ekstremt rotete, i motsetning til f.eks. The Beatles: Rock Band som kan sies å være kongen på haugen av musikkspill-menyer ;) At man atpåtil må velge 2 låter selv om man kun vil spille én vil jeg påstå er temmelig evneveikt.

 

De ville kanskje at man skulle få følsen av å spille på en klubb som en dj, og da spiller man sjelden kun 1 låt. Men er enig med deg, det er litt teit, men det er langt i fra så teit at jeg bryr meg noe særlig om det. Men noe negativt må det jo være i spillet så skjønner at du tar det fram :D

Lenke til kommentar
Jeg var kanskje litt uklar. Med sett tenker jeg på en bolk av låter, f.eks. bolken med Jay-Z-låter. Vil du spille én av dem må du markere hvilke av låtene du ikke vil spille.

 

nei, du går inn på quicklist og velger den du vil ha derfra. For når du har låst opp alt, så ligger alle under quicklist.. Du trenger ikke gå inn på miksene til jay- z.

Endret av niggle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...