Gå til innhold

– Ny DS i produksjon (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2*4" blir innmari stort på en så liten konsoll.. er veldig fornøyd med min DSi, som jeg mener har den største DS-skjemen per dags dato. Menmen, venter til neste generasjons håndholdte konsoller før jeg kjøper en ny Nintendo. SIkkert smoothie for dem som vil ha seg en ny konsoll senere. Hvordan er det med batteritiden?

Lenke til kommentar

Synes Nintendo kjører en svært kynisk linje med DS. Det kan virke som de med vilje holder tilbake teknologi (som i og for seg ikke er et uvanlig foreteende), for så å dele den ut i små porsjoner i form av stadige 'forbedringer'. Dette kunne de fint ha gjort med en gang DSi ble laget. I stedet velger de altså å melke forbrukerne mest mulig. Nå skal det sies at 'alle' gjør det, men Nintendo har virkelig dratt strikken langt.

Lenke til kommentar

Synes Nintendo kjører en svært kynisk linje med DS. Det kan virke som de med vilje holder tilbake teknologi (som i og for seg ikke er et uvanlig foreteende), for så å dele den ut i små porsjoner i form av stadige 'forbedringer'. Dette kunne de fint ha gjort med en gang DSi ble laget. I stedet velger de altså å melke forbrukerne mest mulig. Nå skal det sies at 'alle' gjør det, men Nintendo har virkelig dratt strikken langt.

 

Dette er da vel ikke noe nytt ved DS'en. Nintendo brukte akkurat samme modell med de gamle Gameboy'ene, som tilslutt hadde 9 versjoner. Nintendo er vel heller ikke alene om å være om å kontinuerlig "oppgradere" sine håndholdte. PSP'en er tross alt på sin fjerde versjon i disse dager.

 

Har selv ikke skaffet meg DSi enda, så kanskje jeg venter litt. Det kommer helt ann på hvordan batteritiden blir.

Lenke til kommentar

Oi. Jeg hadde planer om å kjøpe DSi, men nå ser jeg at jeg bør vente. Håper batteritiden blir bra. Håper også at den kommer i flere farger med en gang og ikke bare hvit og svart til å begynne med også mange måneder etterpå kommer den i andre farger. Jeg har nemlig lyst på blå DSi, så håper denne nye versjonen kommer i den fargen.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Oi. Jeg hadde planer om å kjøpe DSi, men nå ser jeg at jeg bør vente. Håper batteritiden blir bra. Håper også at den kommer i flere farger med en gang og ikke bare hvit og svart til å begynne med også mange måneder etterpå kommer den i andre farger. Jeg har nemlig lyst på blå DSi, så håper denne nye versjonen kommer i den fargen.

 

Du kan banne på at det vil komme nye, spennende farger et halvt år etter release.. <_<

Lenke til kommentar

Oi. Jeg hadde planer om å kjøpe DSi, men nå ser jeg at jeg bør vente. Håper batteritiden blir bra. Håper også at den kommer i flere farger med en gang og ikke bare hvit og svart til å begynne med også mange måneder etterpå kommer den i andre farger. Jeg har nemlig lyst på blå DSi, så håper denne nye versjonen kommer i den fargen.

 

Du kan banne på at det vil komme nye, spennende farger et halvt år etter release.. <_<

Nettopp, så da må jeg vente enda lenger.

Lenke til kommentar

Synes det er latterlig hvor mange nye versjoner de skal lage av konsollen, det hadde vært bedre om de samlet opp alle disse små oppdateringene og lanserte en neste generasjons DS når det er nok nytt i pakka. Disse mikro oppdateringene er dumme, og virker som et forsøk fra Nintendo på å melke oss. Hadde de tilbudt oss en slags oppgradering for en billig penge så kunne jeg kanskje svelgt det, men dette synes jeg rett og slett blir for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...