Gå til innhold

Tyvstart Dragon Age (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde figurmakeren i går kveld og kan ikke si at jeg ble alt for imponert.

 

Forskjellen fra Oblivion/Fallout og tilsvarende spill er minimal (med unntak av at du ikke får forandre nedre ansiktstrekk om du vil ha skjegg).

Jeg forstår heller ikke poenget med masse slidere når det i enkelte tilfeller knapt er synlig forskjell på max/min-innstillingene.

Det er selvsagt fullt mulig å lage greie ansikter, selv det er fryktelig lett å falle ut i Uncanny Valley. Slik sett foretrekker jeg faktisk figurmakeren i Mount & Blade, den er ganske enkel og gir enkle resultat, noe som gjør at ansiktene blir mer troverdige (ser mindre ut som klamme voksfigurer eller lik).

 

Hvorfor ikke forenkle ansiktene noe, og heller la oss forandre kroppsfasong? Mesteparten av tiden i spillet vil man jo ikke se ansiktet på figuren sin uansett.

 

Det som derimot er interessant med figurmakeren er at man får et lite innblikk i hvordan skillsystemet er. For min del så ser det ut som en variant av systemet som ble brukt i KotOR (homebrew d20).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...