Gå til innhold

Søk makt og ære i november (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden For The Glory er basert på Europa Universalis II innrømmer utviklerne at det ikke blir noe grafisk storslagenhet å se fram til...

Selv mener jeg at den største tabben Paradox gjorde med EUIII-motoren var å innføre 3d. Det er ikke på grunn av grafikken vi spiller disse spillene, så de ressursene kan heller brukes til noe mer fornuftig.

 

Uansett, alltid gøy med strateginyheter fra Paradox.

Lenke til kommentar

3d motoren betyr at kart og slikt blir kjørt på grafikkkortet og dermed har cpu'en mer system ressurser til å kjøre alt av AI/events/osv... 3d motoren betyr også at det er VELDIG mye lettere å modde kartet. Hvem bryr seg om utseende uansett :p

 

Jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe For the Glory. Er liksom litt vanskelig å gå tilbake til en forbedret EU2 mod, men det er opp til de som lager spillet å overtale meg. Selv så ser jeg fram til EU3: Heir to the Throne og alt det nye som kommer der :D

Lenke til kommentar
3d motoren betyr at kart og slikt blir kjørt på grafikkkortet og dermed har cpu'en mer system ressurser til å kjøre alt av AI/events/osv... 3d motoren betyr også at det er VELDIG mye lettere å modde kartet. Hvem bryr seg om utseende uansett :p

 

Godt poeng det med modding av kart, det tenkte jeg ikke over. For min egen del har moddingen begrenset seg til å mekke "Gi alle andre pesten"-events og lignende.

 

Men mener uansett at Paradox heller burde ha konsentrert seg om å flerkjernestøtte, fremfor 3d. Godt mulig jeg har en stygg hardware/driver kombo som gjør at ting av og til går veldig tregt, men det å irriterer meg å sitte å se på animerte bølger mens jeg venter (bruker uansett å skru slikt fluff av).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...