Gå til innhold

Vant du The Conduit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har vært medlem her i to år...
Ble medlem: 02.02.2009

:rolleyes:

 

Luremus - grunnen til at full tid ikke er listet er på grunn av at Gamer brøt ut fra Edda Media og fikk et nytt forum. Jeg vil anta at riktig tid står listet hvis du sjekker statsene hans på diskusjon.no

Lenke til kommentar

Da jeg skrev her, mente jeg selvsagt Gamer.no. Og siden jeg vet at Ine ikke var medlem på det gamle forumet, så har hun vært medlem "her" noen dager (var faktisk jeg som sa hun måtte lage seg bruker her og kontaktet moderator da registrering ikke gikk), mens jeg har vært i to år. Sjekket forøvrig, og det viser seg at jeg tok feil. Har visst vært medlem hos Gamer.no i 3 og et halvt år (tiden går fort når man har det gøy).

 

Selv om alle andre enn du skjønte hva jeg mente Luremus, så beklager jeg overfor deg og vil opplyse deg om at i fremtiden så kommer jeg nok til å referere til Gamer.no i Diskusjon.no-tiden som "her", så vi slipper en ny diskusjon om dette.

 

Skulle du ønske å sjekke om jeg har riktig tidsintervall nå, så kan du sjekke den gamle Dunedain her.

 

Og for ikke å lage en så lang post helt OT, så gratulerer jeg vinnerne igjen :)

Lenke til kommentar

Ja, Ine er faktisk bare 14 år. Så prisen hun har vunnet, bør eventuelt bli gitt til personen som nesten vant før henne. Hvis hun er en så flott og kjent person, så ser jeg ikke grunnen til at hun skal ljuge om alderen. Hun har sikkert sett posten over meg og skiftet til alder 16, eller valgt å være 16 for å bli med i konkurransen. Tåpelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...