Gå til innhold

VIDEO: Slik blir HTC Flyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert en interessant maskin for mange, men mine mistanker om at alle produsentene, i denne sammenheng HTC, blindt blå kopierer Apple`s innovasjoner (Apple kopierer vel kanskje andre igjen?) blir bekreftet.

 

Jeg synes dette er kjedelig, og lite spenstig

HTC flyer, versus Apple iPad. Et stort gjesp

Dessuten, iPad virker betydelig bedre fysisk sammensatt. Jeg la merke til video med HTC flyer. Batteri-deksel, samt deksel øvre deksel bakpå, i like elendig kvalitet som i HTC Desire HD?

 

Hva pokker skal vi forbrukere med surfebrett i alle mulige varianter, fra et hav av forskjellige produsenter, som med ett formål kopierer Apple?

 

Dette bekrefter nok en gang de såkalte "markedskrefter", og "markedsføring". Sistnevnte går vel ut på å skape kunstige behov i markedet?

 

Super dobbeltgjesp zzzzzzzzzzzzzzzz

:hmm:

Lenke til kommentar

Har jeg forstått det riktig at man ikke kan "låse" skjermen for annen input enn pennen? Altså om man skriver med pennen og man legger håndbaken inntil skjermen vil det bli kluss? Hadde man kunnet låst skjermen til kun og registrert pennen i "notat-modus" ville dette blitt min erstatter til kladdebøkene. Er det tilfellet at ikke det går er den derimot enda en ubrukelig tablet.

Lenke til kommentar

Har jeg forstått det riktig at man ikke kan "låse" skjermen for annen input enn pennen? Altså om man skriver med pennen og man legger håndbaken inntil skjermen vil det bli kluss? Hadde man kunnet låst skjermen til kun og registrert pennen i "notat-modus" ville dette blitt min erstatter til kladdebøkene. Er det tilfellet at ikke det går er den derimot enda en ubrukelig tablet.

Tenkte også på det samme. Det ville vært ganske så praktisk. Det som er ulempen med berøringsskjermer.

Lenke til kommentar

oberon:

"Sikkert en interessant maskin for mange, men mine mistanker om at alle produsentene, i denne sammenheng HTC, blindt blå kopierer Apple`s innovasjoner (Apple kopierer vel kanskje andre igjen?) blir bekreftet."

 

Hmm dumme meg, jeg viste ikke engang at Ipad kom med en slik stylus penn? Eller mener du at andre produsenter kopierer hva Apple kanskje kommer med i fremtiden?

Lenke til kommentar

1.5GHz single-core processor

The Flyer has a single-core processor for now. Reps have stated that the dual-core processors didn’t make sense with Android 2.4; there’s not much multi-threading to take advantage of the multiple cores.

 

Er vel heller det at Qualcomm ikke var klar med en dobbelkjerne prosessor før nå nylig.

Skulle de ha gått for en dobbelkjerne ville vel denne kommet en del senere på markedet.

Endret av corcky
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...