Gå til innhold

Buzz Tv Quiz til PS3?


andypandy

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om noen vet hvor man kan få tak i Buzz Quiz TV eller Buzz Norgesmester til PS3? Har kontaktet flere gamestop butikker, game, spaceworld osv. men ingen ser ut til å ha det. Har også sjekket Prisguiden og cdon for å nevne noen, men ingen lykke der heller. Jeg finner Buzz Music Quiz derimot, men det er ikke det jeg er på jakt etter. Er det noen som vet hvor man kan finne det? Eller har et selv som de kunne tenke seg å solgt?

 

Takker for svar på forhånd, og håper noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv Buzz norgesmester, men syntes spørsmålene der er for lite "norske". Hvem kan vel svare på et sært spørsmål om baseball eller cricket osv fra 1970-80. Mange spørsmal som er for vanskelige og blir bare gjetting.

 

Den nye Music Quiz derimot syntes jeg var mye bedre. Dersom man ikke har noe i mot spørsmål om musikk. En runde viser feks. en musikkvideo hvor man skal være oppmerksom, å kunne svare på observasjoner, ganske moro, og føles mer gjennomført denne gangen.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

dem tok jo livet av mybuzzquiz.com i fjor... etter de ga ut en half assed gratis versjon på psn... og de som laget buzz spillene har fått sparken.... så den her spillet serien er lagt død...

 

de beste buzz spillene er..

 

quiz tv

quiz world

 

hvis noen på død og liv må ha... og ja du må ha kontrollerene også...

Endret av 64Zombie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...