Gå til innhold

Hvor stor kan du bli? - Sjekk ut dette


Anbefalte innlegg

Kom for litt siden over en artikkel rundt sammenhengen mellom håndledd, ankler, høyde og størrelse på de forskjellige kroppsdelene. Jeg laga mitt eget excel ark for å beregne disse, legger nå ut denne fila for interesserte. Vektberegninga stammer fra denne artikkelen. Artikkelen jeg lagde excel-arket ut fra finner du her.

Maksimalmål.zip

 

Edit: oppdaterte kilder

 

 

Endret av storken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kan ikke engelsk

 

I don't believe this! :thumbdown:

 

 

Troll en anna plass, er du snill.

 

Vet du hva troll er? Spør om hjelp her til å skjønne, og istedenfor til å gi litt tid til å forklare, så prater bare bullshitt.. Det er faktisk du som er trollen her, er du ikke villig til å forklare, så la vær, og la noen andre ta jobben. Helvete!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

 

jeg kan ikke engelsk

 

I don't believe this! :thumbdown:

 

 

Troll en anna plass, er du snill.

 

 

Vet du hva troll er? Spør om hjelp her til å skjønne, og istedenfor til å gi litt tid til å forklare, så prater bare bullshitt.. Det er faktisk du som er trollen her, er du ikke villig til å forklare, så la vær, og la noen andre ta jobben.

 

Ahahaha! :!:

Søtt :)

 


 

Den er skrivebeskyttet.. :ermm: Hva gjør jeg?

 

Tulla..

Den funket likevel..

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Noen jævla biceps på han fyren.. Når vi snakker om genetikk, så er nok han på god siden :)

 

Seinest idag leste jeg om muskular genetikk i boken Strong Enough av Mark Rippetoe. Noen er simpeltalt laget for styrkeløft; de har nervesystemet, muskelfibrene og smertetolereansen. Noen er bare laget for maraton; de har lungene, seige muskler osv og andre ja..

 

Tingen er alle kan bli stærk, og begynner man å trene og tar 200kg i markløft og nådd sitt "potensiale" så vil man fortsatt ta mer enn %98 av befolkningen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...