Gå til innhold

Apache overtar Google Wave


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Awesome.

 

Jeg testet betaversjonen av Wave på gamle Pentium 4-maskiner med satelittnett. Det var smertefullt. Jeg tror kanskje mengden med personer som forventet å benytte dette på mobilnett eller på netbook o.l. ledet til skuffelse. De blir kanskje pent nødt til å forbedre ytelsen til Wave da 'alt' nå for tiden skal fungere på smarttelefon og mobilnett.

 

Forhåpentligvis vil Apaches adopsjon av prosjektet lede til et godt, om enn litt obskurt, liv i teknologiens verden for det. Jeg syns Wave er spennende, og jeg mener det ble drept for tidlig pga. av at de gapte over alt for mye på en gang.

Endret av joffeloff
Lenke til kommentar

Elsker disse artiklene på rundt 50 ord. NOT.

 

Holder jo å sjekke hw.no en gang i uken, og så vidt sveipe over overskriftene, så har du fått med deg alt det nye som har blitt publisert. Trenger ikke klikke på artiklene en gang!

Forslag fra The Obviousmobile: "Da vil jeg foreslår at du gjør akkurat dét".
Forhåpentligvis vil Apaches adopsjon av prosjektet lede til et godt, om enn litt obskurt, liv i teknologiens verden for det.
Obskurt? Akkurat som serverprogramvaren mener du? Jeg ser aldeles ingen grunn til at dette skal bli obskurt fordi Apache har overtatt prosjektet.

 

Finurlig at ingen har nevnt Novell Pulse. Artikkelforfatter?

 

Det gleder meg ihvertfall å få høre at prosjektet er i gode hender, og at utviklingen fortsetter. I de fleste diskusjoner om Wave er det en del som skriver at de kommer på en hel masse måter å bruke det på.

Lenke til kommentar

Problemet med Wave var at det prøvde å være for mye på en gang. Brukervennligheten og UI var for dårlig for vanlige folk.

Nå må du huske at Google la ut hundrevis med "how to" videoer på youtube. Jeg og mine venner hadde absolutt ingen problemer med dette verktøyet.

Hadde heller ingen problemer med å bruke det. Men så er vi heller ikke vanlige folk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...