Gå til innhold

Gratis råbehandlingsprogram fra Hasselblad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

«Programmet er helt gratis, men Hasselblad krever at du registrerer deg, før du kan dra nytte av tilbudet.»

 

Det de krever er at du registrerer et Hasselblad-produkt. Noe det vel ikke er alle som sitter på, sånn i tilfelle man ønsker å laste ned et gratis program.

Lenke til kommentar

«Programmet er helt gratis, men Hasselblad krever at du registrerer deg, før du kan dra nytte av tilbudet.»

 

Det de krever er at du registrerer et Hasselblad-produkt. Noe det vel ikke er alle som sitter på, sånn i tilfelle man ønsker å laste ned et gratis program.

 

Du trenger ikke være i besittelse av et Hasselblad-produkt for å registrere deg.

 

"Please also use this link to create a login, without owning a Hasselblad product."

Lenke til kommentar

Du trenger ikke være i besittelse av et Hasselblad-produkt for å registrere deg.

 

"Please also use this link to create a login, without owning a Hasselblad product."

Jaggu. Jeg har nok trykt meg inn på en snodig link tidligere i da (eller lest feil), nå nettopp kom jeg inn og fikk lastet ned uten noen form for registrering. Hasselblads veier er uransakelige.

Lenke til kommentar

Og windows versjonen da hasselblad??

..Vil neppe ha støtte for andre RAW-formater. Støtten er der bare fordi OS'et tilbyr det ut av boksen, og så kostet det ikke noe ekstra å utvikle.

Codecs er jo ganske frie når de først er i OSet, er de ikke det da? RAW codecs til Windows er jo bare å laste ned, og vips så bør jo alle RAW programmer som er lagt inn automatisk støtte de. Er så vidt jeg vet sånn det fungerer med video (DVD, mp4, DivX) og lyd (mp3) ihvertfall. Trodde det var ideen bak codecs.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...