Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en Transformer eller?  :dribble:

 

 

 

 

Hadde vært kult om den kunne transformeres til en bil eller fly  :w00t:

 

Sarkastiske vi skulle være i dag da gutt? :p kan "transformeres" til 2 separate pcer -.-

 

Dette ser spennende ut! Men jeg må si jeg tror det blir vanskelig å overgå det forrige prosjektet ditt :p

 

Uansett gleder jeg meg til å følge med! Lykke til! thumbup.gif

 

Vel... har lært en del av tidligere feil.. skal nok klare å få denne opp ett nivå... skal inn på MDPC denne gangen -.-

Lenke til kommentar

Dette ser spennende ut! Men jeg må si jeg tror det blir vanskelig å overgå det forrige prosjektet ditt :p

 

Uansett gleder jeg meg til å følge med! Lykke til! thumbup.gif

 

Vel... har lært en del av tidligere feil.. skal nok klare å få denne opp ett nivå... skal inn på MDPC denne gangen -.-

 

Nå gleder jeg meg enda mer! new_woot.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Hmm hva er ett oppsummerende ord for dette prosjektet? Sykt, ja det er ordet, det ser HELT sykt ut! :dribble:

Gleder meg til fortsettelsen :)

 

Btw, egen tråd for hardwaren din, er det en feil eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Tøffe tower så vanlig. Om du ikke har kjørt raid kort enda. Areca + HP SAS expander er også billig løsning :p

 

Har 2 stk LSI megaRAID 8208 sas controllere, så blir 2 raid på 8 stk 2TB på hver av dem, er desverre ikke expander støtte på dem 0.o

 

Men har LSI 3041 kontroller som har støtte for opp til 94 disker liggende ^^

Lenke til kommentar

Noen som er gira på å kjøpe 1 stk byggesett av 1 stk 7th gen modul som avbildet over?? :p CNC prisene er mildt sagt drøye, men blir en del billigere hvis jeg produserer en 2-3 stk i samme slengen

 

Kan få ett sett for 3950kr for de som måtte være interesert, vil ikke selge mer enn max 2 stk, da jeg fortsatt har lyst på ett unikt prosjekt =)

 

Noe modding må beregnes selvfølgelig

Lenke til kommentar

Noen som er gira på å kjøpe 1 stk byggesett av 1 stk 7th gen modul som avbildet over?? :p CNC prisene er mildt sagt drøye, men blir en del billigere hvis jeg produserer en 2-3 stk i samme slengen

 

Kan få ett sett for 3950kr for de som måtte være interesert, vil ikke selge mer enn max 2 stk, da jeg fortsatt har lyst på ett unikt prosjekt =)

 

Noe modding må beregnes selvfølgelig

 

Da ville jeg nok heller brukt pengene på en egen mini CNC. 3950kr er ganske mye for et uferdig kabinett :p

 

Hehe, får nok ikke en mini cnc vannjet til den summen penger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...