Gå til innhold

Google støtter HTC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo en kamp mot Google, HTC er bare en bagatell i spillet, ett angrepspunkt.

Hvor er MS oppe i dette, jeg nekter og tro at de ikke er med. De har antagelig så mye patenter at de kan forsvare seg mot Apple og lignende søksmål samt de har stor interesse av og angripe Google på alle måter de kan.

Lenke til kommentar

Som en kollega av meg på jobb påpekte: HTC er et ganske lite selskap, sammenlignet med f.eks Google og MS. Det er lettere for Apple å vinne over HTC i en eventuell rettsak, så for senere å peke på presedens i tidligere saker når de går videre med sine saksmål mot f.eks Google, Nokia, MS.

 

I utgangspunktet syns jeg ikke noen selskap skulle fått lov til å ta patent på ting som strømsparing og fingerbevegelser...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
I utgangspunktet syns jeg ikke noen selskap skulle fått lov til å ta patent på ting som strømsparing og fingerbevegelser...

 

Hva er det du snakker om? Hvordan skal man ellers beskytte sin unike, geniale (og helt sikkert ekstremt dyr å utvikle) idé om at man bruker FINGEREN for å låse opp en mobil med TOUCHSKJERM?

 

Edit: gah, så bare at dette var postet i mai, la ikke merke til at det var for ett år siden >.>

Endret av Cellon
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...