Gå til innhold

Felles visning av Youtube-videoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det høres ut som en flott ide. Om jeg finner en morsom youtube-snutt kan jeg sende linken til andre, og se hvor langt i videoen de er kommet / om de har fått sett videoen. Dermed får jeg delvis følelsen av å være tilstede mens videoen spilles av, selv om vi sitter på helt forskjellige maskiner.

 

Er forøvrig enig at synchtube var et teit navn, sålenge videoen ikke spilles i sych :) Burde ha hett Sharetube eller lign.

 

Min største bekymring er dette er laget av en privatperson, uten noen vilkår.

Lenke til kommentar

Frank, hørt om instant messaging? VOIP? Eller videokonferanser?

Det fungerer helt fint å sitte på f.eks. Ventrilo med noen når du sender de linker til youtube klipp, og da kan du høre respons fra de underveis.

 

Denne tjenesten virker for meg overflødig, unødvendig, og tungvinn å bruke.

Lenke til kommentar
Frank, hørt om instant messaging? VOIP? Eller videokonferanser?

Det fungerer helt fint å sitte på f.eks. Ventrilo med noen når du sender de linker til youtube klipp, og da kan du høre respons fra de underveis.

 

Denne tjenesten virker for meg overflødig, unødvendig, og tungvinn å bruke.

Er ikke alle som sitter på ventrilo hele tide. Det er et greit konsept, de kommer nok til å jobbe videre på det for å kanskje få synch'n inn ;)

Lenke til kommentar
Frank, hørt om instant messaging? VOIP? Eller videokonferanser?

Det fungerer helt fint å sitte på f.eks. Ventrilo med noen når du sender de linker til youtube klipp, og da kan du høre respons fra de underveis.

 

Joda, men ingen av disse tilbyr samme funksjonalitet, dvs muligheten til å dele en video og samtidig følge med på fremgangen. Ventrilo og videokonferanser krever lyd og video, og det er ikke alltid ønskelig å måtte bruke headsett / webkamera for denslags.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...