Gå til innhold

Powershot S90 – kraftpakke i lommeformat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4699 NKr Det var en barsk liste-pris at lægge ud med. :scared:

Spændt på test, og at se om det er pengene værd. :D

 

...Egentligt pudsigt at de ikke har valgt samme løsning som LX3 med en blitzsko, hvor der kan monteres en søger. Det vil være en dejlig nem og billig måde at afvise kritik, som uværgerligt vil komme...

Endret av EskeRahn
Lenke til kommentar

Ken Rockwell the man skal kun ta med dette kameraet på en skikkelig test de 2 neste dagene. Han gir G11 det glatte laget og mener at dette er verdens beste kompaktkamera. Han har ifølge eget utsagn også testet en prototype av samme kameraet. Litt morosomt forøvrig at Canon "har skjønt det" angående megapixler, noe vi andre har vært klar over i flere år nå.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det er et par ting som irriterer meg ved S90 (første inntrykk), og det er hjulet på baksiden. Det er så lett å komme borti dette utilsiktet, og dermed risikerer jeg å sette EV+2 osv uten å vite det. Det er lett å vri, ingen motstand og gir lite tilbakemelding selv når man vrir med vilje. Ikke går det ann å skifte funksjon heller(?).

 

Den andre tingen er IS, hvorfor må jeg langt ned i menyen for å endre dette? Jeg har ikke tid til dette, da jeg ofte veksler mellom stillbilde og panorering.

 

Det kunne også vært mer basic informasjon til enhver tid i displayet, inkl. AF (normal/servo) og IS.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...