Gå til innhold

Nokia forbedrer 5800 Xpressmusic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... solgte min 5800 i juni. Men etter hvert er det kommet mye programvare etc. til den, samt at den tydeligvis vil bli bra forbedret i med neste firmwareversjon. Det begynner å bli fristende å kjøpe den på nytt.

 

Bedre kamera, samt at man i større grad skal kunne scrolle uten å måtte bruke scrollefeltet, er i alle fall to viktige forbedringer.

 

Utseendet likte jeg ikke særlig, men med neste firmwareoppdatering, skulle telefonen passe meg meget godt, funksjonsmessig. Utseendet er det derimot ikke så mye å gjøre med :p

Lenke til kommentar

Aaah, bra at den oppdateres akkurat når jeg får den :)

Får håpe kameraet blir mye bedre ettersom jeg har lest at det er fryktelig dårlig..

At det blir bedre scrolling er jo supert! Er det sånn at man ikke lenger trenger å scrolle med scrolletingen til høyre?

Lenke til kommentar
Aaah, bra at den oppdateres akkurat når jeg får den :)

Får håpe kameraet blir mye bedre ettersom jeg har lest at det er fryktelig dårlig..

At det blir bedre scrolling er jo supert! Er det sånn at man ikke lenger trenger å scrolle med scrolletingen til høyre?

 

Kameraet er ikke fryktelig dårlig. Tar gode bilder utendørs men sliter noe med bildebehandligen innendørs og når det blir litt dårlig lys.

Men ser frem til denne oppdateringen ja:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...