Gå til innhold

Snart én milliard nedlastinger i App Store


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apple utlover nå en premie til den som laster ned applikasjon nummer en milliard

 

Unnskyld meg om jeg har misforstått, men det står i reglene at alle som laster ned et program eller fyller ut skjemaet mellom 10 april og nedlastningen av applikasjon 1 milliard er med i trekningen.

 

The Promotion shall run from 12:01 a.m. EDT on April 10, 2009 and ends with the downloading of the 1 billionth app (“Promotion Period”). For purposes of the Promotion, the downloading of the 1 billionth app is considered to be either the downloading of the 1 billionth app from iTunes or the receipt of the non-download entry after the download of the 999,999,999th app, whichever comes first

Kilde:

Apple

 

Så det er da mange som har en bitteliten mulighet til å vinne. Ikke bare han/hun som laster ned nr. 1 milliard.

 

Si ifra hvis jeg har lest det feil...

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er der, men i norge så er det sånn hvertfall, at skal man ha konkuranser hvor man skal oppfylle enkelte krav (spørsmål) etc for å vinne, så må onkel politi vitne trekningnen, så for å spare bryet så vil de fleste norske konkurranser være sånn at så lenge man har deltat så kan man vinne, man trenger ikke å ha svart rett, eller fylle de kravene som er... kan jo være sånn der også, at skal de ha kun den som tipper en milliard vinner, så må det være vitnet og godkjent av myndigheter/politi etc... derfor, alle har like stor mulighet for å vinne! kjør på :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...