Gå til innhold

Nå kommer fasttelefonene med Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke poenget med Android på hjemmetelefonen. Man tar den ikke med seg ut døre, for det har man mobilen til, og først når man sitter hjemme så har man både mobil og PC. Jeg lukter flopp.

Den nederste PCen med stor skjerm og tastatur var jo rå!! Selges den? xD

 

Den ble solgt i ISDN-dagene. Du kan sikkert finne en som er brukt hvis du leter litt.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke poenget med Android på hjemmetelefonen. Man tar den ikke med seg ut døre, for det har man mobilen til, og først når man sitter hjemme så har man både mobil og PC. Jeg lukter flopp.

 

Det lukter flopp på samme måte som kjøleskap, micro o.l. med surfemuligheter. Det kan ikke være noen som har bruk for det. Måtte være noen uten pc, men de har antagelig ikke internett eller råd til åkjøpe en sånn dings med innebyg pc.

Lenke til kommentar

Den Telenor smarttelefonen var da vell ikke noe konsept, den var jo til salgs....

Har prøvd den selv og det var morsomt, eneste minuset (gjaldt ikke tilbake på den tiden den ble lansert) er at skjermen hadde dårlig oppløsning.

Finnes mange telefoner alla denne da, om jeg ikke husker helt feil er den bygget av Samsung. Lurer litt på om ikke det var Windows CE som lå i bunnen på den telenor saken, forøvrig var den ikke alene om å være en smart hustelefon, å tror mange av dem var basert på CE. Om noen her husker Ericssons Bluetooth hus må det være noen av det ypperste innen tale-med-hverandre teknologi: vekkerklokka ringer - du slår den av - kaffetrakteren og dusjen starter - du ringer bilen og motorvarmeren starter. Eller noe sånt...så vannvittig kult, men det skjedde aldri. Dette er nok også dødfødt og langt mindre innteresant!

Endret av mobifil
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...