Gå til innhold

Sniktitt: Sony Ericsson C903


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OI OI OI Sony Ericsson....CYBERSHOT med fotolys?

 

MENINGSLØST :(

 

C905 er fremdeles kongen :)

 

jeg VET dette er en C903...men Xenon hadde vært BRA å ha på alle "Cybershot" telefoner :)

 

Amobil?

 

Dere må filme med litt bedre kamera :dontgetit: litt uklar bilde...eller bruke makro eller noe slikt :)

Lenke til kommentar

Fytti grisen for et elendig bilde som er valgt til artikkelen på fremsiden. Det går tydelig frem i artikkelen at mobilen tiltrekker seg fingermerker, men bildet på fremsiden hadde likevel ikke trengt å være så "provoserende". Trodde ærlig talt at det var bilde av en gammel walkman til å begynne med. :p

Lenke til kommentar
Fytti grisen for et elendig bilde som er valgt til artikkelen på fremsiden. Det går tydelig frem i artikkelen at mobilen tiltrekker seg fingermerker, men bildet på fremsiden hadde likevel ikke trengt å være så "provoserende". Trodde ærlig talt at det var bilde av en gammel walkman til å begynne med. :p

 

Jeg likte bildet som er valgt til artikkelen. Jeg vurderte å kjøpe C903 eller W995. etter å ha sett bildet ble valget mye enklere. Det blir W995!

 

PS Ikke rart artikkelforfatteren synes C903 med sine 16 millimeter er litt lubben, når hun skrev i sin artikkel om W995 at den er kun 1,5 millimeter tykk. :wee:

Endret av Jethro
Lenke til kommentar

Morsomt å se hvor ivrig dere er med å beskrive de siste modellene fra SE som "lubne". Kan ikke se at dere er like konsekvente på andre mobilmerker. Og bildet dere presenterer artikkelen med er lavmål. Ellers synes jeg denne hadde et spennende design, som minner om et kompaktkamera.

Lenke til kommentar

Hei,

Snart får alle i Amobil tilgang på bedre videoutstyr, og vi har i tillegg en videojournalist med proffutstyr som kan lage enkelte videoer i samarbeid med oss. Generelt vil vi altså jobbe videre med video, og fra og med 1. april vil derfor videokvaliteten på Amobil øke også i forbindelse med sniktitter som skjer utenfor kontorlokalene. Inntil da vil vi påstå at kompaktkameravideo er bedre enn ingen video ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...