Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er alltid trist når studioer må legges ned / folk blir sparket innen spillbransjen. Men jeg det sier litt når de ikke engang klarte å gjennomføre et filmspill innen fristen. Med mindre de hadde noe utrolig ekstraordinært på lager, tviler jeg på at vi vil gå glipp av stort.

 

En kan jo se litt positivt på det, det er sikkert mange dyktige folk der som går over til andre studioer / lignende jobber, og får muligheten til å bidra med noe skikkelig.

Lenke til kommentar

Ja synd at folk mister jobbene sine, men ærlig talt EA er jo kanskje det kjipeste firmaet på spillmarkedet. De lager alt fom mange BigMack og Happymeal spill... JEg vil ha en Real Burger, ikke resirkulert crap og lisesns spill.

 

Jeg kommer ikke til å gråte om EA finner ut at de må sjærpe seg litt, eller enda bedre fosvinner fra markedet totalt.

Lenke til kommentar

De første som ryker i en slik 'krise' vi er oppe i nå er firmaer som driver marginalt. Årsaken til det kan være så mangt, men et utviklerstudio som ikke leverer tjener heller ikke penger.. De virkelig flinke folka får alltids ny jobb, så vi får bare håpe 'dritten' forsvinner først så vi sitter igjen med de beste. Fullt så optimalt blir det neppe, men mye rusk i bransjen blir nok borte i løpet av året.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...