Gå til innhold

Sniktitt: HP lager hjemmeserver for Mac


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje litt hardt å ta i når det står "HP lager hjemmeserver for Mac", og så kan man hverken sette opp denne eller administrere den fra Mac...

 

Dersom det står "laget for Mac", så forventer jeg som Mac-bruker A) enkelt "out-of-the-box"-oppsett fra Mac OS X, B) enkel administrasjon fra intuitivt brukergrensesnitt.

 

Synes det er villedende, folkens! Forventer litt mer av HW.no, som vet/burde vite hva dette egentlig dreier seg om.

Lenke til kommentar

Til nPulz:

 

Ja, men du er nok over gjennomsnittet oppegående på dette :)

 

Jeg tror at mange av HW.nos lesere:

A) Har kjøpt Mac uten at de nødvendigvis kan sette opp noe slikt som dette selv, og nettopp har kjøpt Mac fordi de har et inntrykk av at Mac og produkter merket med "Mac/Apple" på en eller annen måte, er mer brukervennlige.

B) Leser og forstår hele artikkelen (og ikke noe tull om at hw.nos lesere er nerder alle sammen - den holder ikke lenger ;)

 

Punkt A kan jo bli et problem for Apple dersom mange 3. partsleverandører leverer såkalte "Mac-produkter" uten at de er integrert i særlig grad. Da mister de kontrollen over sammenhengen mellom hw og sw, som jeg tror er ganske viktig for Apple sitt image som brukervennlig. OK, de har Bootcamp, men den er jo "velsignet" av Apple.

 

Og de jo som kjent ganske opptatt av sitt image...

Endret av jansh
Lenke til kommentar

Nei er litt enig i deg der, men slik er det jo med all journalistikk, hvor nyheter får et fengende tittel for at folk skal lese dette. Så hinter jeg vel mest mot VG, Se & Hør og den slags. Men er igrunn enig at annen tittel på artikkel kunne vært med kurant informasjons messig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...