Gå til innhold

Test: Samsung F110 Micoach


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Det skal godt gjøres å få en lignende pakke som dette for den prisen. Telefonen pluss utstyret koster omtrent det samme som en grei pulsklokke. Vil du ha dette i mobilen din er Micoach altså et ganske bra kjøp. Det finnes nemlig ingen produkter på markedet som kan måle seg med Micoach på det den er laget for: Å være en "personlig trener" i en mobil. Så får det være at den ikke har verdens beste byggekvalitet eller skjerm.

 

Tanken er altså at mobil inkludert pulsbelte og skritteller til 1300 kroner faktisk ikke er så verst. Dette er tross alt på de fleste områder den mest komplette treningsmobilen på markedet i dag.

Lenke til kommentar

ENDELIG en test på denne telefonen! Men jeg ser også litt på dette Nano/Nike + systemet som man kan kjøre sammen med en skrittteller. Begge har fordeler og ulemper. Nike sin skrittteller: Man kan ikke skifte batteri!! Man må kaste skritttelleren for så å kjøpe en ny! Ufattelig! Men bra at Nike har en bra nettside, hvor man kan komme i kontakt med andre som trener i det samme området. Feks kan man "springe om kapp" med en nabo som har løpt samme løypa dagen før. Samsung sin trenings-hjemmeside gir mye bedre opplysninger enn Nike sin, men der ser man bare sine egne opplysninger.

Selv savner jeg en GPS på denne telefonen, samt at den virker litt uferdig. Forhåpentligvis blir neste telefon bedre. Og jeg tar gjerne med telefonen på joggeturen!!

Lenke til kommentar

Er sent alltid bedre enn aldri? Denne telefonen har vært i salg siden lenge før sommeren, noe som i mobilverden vil si at den er nesten uaktuell i dag. Men for all del, greit å få en test på den. Bare rart at terningkastet til de grader ikke passer sammen med testen, selv om jeg er enig i resultatet.

 

Mvh Pål

Lenke til kommentar

Akkurat i dette tilfellet er jeg ikke enig. Hvis man vil ha det nyeste av det nyeste på teknologifronten, så var ikke Micoach aktuell uansett i utgangspunktet. Målgruppen er de som vil ha en treningstelefon, og da har det vel ikke kommet mye i samme "sjangeren" etter denne? Ikke så vidt jeg vet, i alle fall. Dermed er den fortsatt aktuell for målgruppen.

Lenke til kommentar

Hei,

takk for tilbakemeldinger!

Det er prisen (våre terningkast er som kjent et resultat av scores vektet mot pris) samt at den har noen egenskaper den er alene om som gjør at den får en såpass bra karakter selv om den er ganske enkel. Som det sies her så er den absolutt et alternativ dersom du er i målgruppen.

 

Telefonen er først testet nå, derfor kom testen nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...