Gå til innhold

Verdenseliten samles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3DMark01 er en av de vanskeligste benchmarkene å tweake. Så det er en benchmark som fort skiller de flinke fra de litt mindre flinke.

 

Det blir spennende å se hvem som vinner dette. Og det er også positivt at de har oppjustert hardwaren litt, E8600 vil de flinkeste klare å få opp i 6,5GHz på dette hovedkortet vil jeg tro.

 

Jeg holder en knapp på Hipro som nevnt i artikkelen, han har noen modder på det hovedkortet som ingen andre hadde i Nederland. Og sannsynligvis er ikke det skjermkortet hans standard lenger heller :p

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ser på overklokking som en fullstendig meningsløs aktivitet? No offence, skjønner at det er en fin hobby sikkert, men liksom.. Se på hovedkort i prisguiden f.eks, der står det stadig vekk i kommentarfeltet at "Dette kortet suger fordi det er dårlige overklokking muligheter". WTF? Litt som å lese anmeldelse av biler i blader hvor det står at: "Nja, bilen er dritbra, men det er utrolig knotete å sette på turbo osv. Kjøp heller Nissan Skyline".

 

Er ikke dette bare rett og slett den binære utgaven av råning?

Lenke til kommentar
- Her er det er veldig mange flinke deltagere. Det er dessverre ingen fra USA, Russland eller Canada, for der er det mange flinke folk. Om jeg skal velge, så er nok min storfavoritt Hellas forteller Aspøy.

Har vi ikke gjort geografileksene våre Øystein :p Russland ligger da i Europa (iallefall deler av det) og de var nå med i EM. Han karen med silkedressen var fra Russland tror jeg.

 

Ellers heier jeg vel på Hellas fordi de har noen ganske syke modder til å bla senke coldbug på cpuen. Så forresten at Hey ikke var med som en del av det tyriske laget likevel, noe som er ganske synd for han var virkelig dyktig.

 

Til krigun så vil jeg bare be deg reflektere i noen sekunder før du poster samt ta en titt på gamle tråder som diskuterer det samme temaet.

 

Edit:

Hey var med likevel gitt.

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det bare jeg som ser på overklokking som en fullstendig meningsløs aktivitet? No offence, skjønner at det er en fin hobby sikkert, men liksom.. Se på hovedkort i prisguiden f.eks, der står det stadig vekk i kommentarfeltet at "Dette kortet suger fordi det er dårlige overklokking muligheter". WTF? Litt som å lese anmeldelse av biler i blader hvor det står at: "Nja, bilen er dritbra, men det er utrolig knotete å sette på turbo osv. Kjøp heller Nissan Skyline".

 

Er ikke dette bare rett og slett den binære utgaven av råning?

 

 

he-he.. litt "banning i kjerka" er bare morro. :)

 

Råning ja.. er vel mer som bling-bling kabinett med LED-lys, fete kjølere og annet stash for at systemet skal se "kult" ut.

 

Overklokking er mere som ett tomt bur, med hitech turbo-motor, selvprogrammert motorstyring, verstingunderstell&bremser.

Mest mulig ytelse, utseende irrelevant.

Ikke helt som råning nei.

 

Ad topic:

Holder en knapp på Hipro/Hellas.

Synd at ikke Kingpin/Fugger er på plass.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...