Gå til innhold

Golden Axe-oppfølger angriper Europa (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker dette fra amiga, var ett vanvittig kult spill jeg spilte igjen og igjen. Må vel være ca 15 år siden. Men da mener jeg man kunne velge mellom å være tre forskjellige skikkelser, en dverg med svær øks, en svær sterk barbar med stort sverd, og ho lille lekre dama. Alle med litt forskjellige egenskaper.Husker jeg feil? Tror kanskje jeg må kjøpe dette bare for nostalgien sin den.

Endret av anordne
Lenke til kommentar
Husker dette fra amiga, var ett vanvittig kult spill jeg spilte igjen og igjen. Må vel være ca 15 år siden. Men da mener jeg man kunne velge mellom å være tre forskjellige skikkelser, en dverg med svær øks, en svær sterk barbar med stort sverd, og ho lille lekre dama. Alle med litt forskjellige egenskaper.Husker jeg feil? Tror kanskje jeg må kjøpe dette bare for nostalgien sin den.

Hadde det på pc, har forsåvidt fortsatt disketten ;) og har spilt det så mye at jeg husker forskjellene på karakterene. Dvergens øks hadde lengre rekkevidde enn alle de andre, han var klart lettest å kontrollere også, deretter kom krigern og til sist dama. Men Dama hadde sterkest magi, tror hun kunne få 9 sånne magiting totalt, krigern hadde vel max 6 og dvergen max 4. Totalt sett var nok dvergen uansett den enkleste karakteren å spille.

Lenke til kommentar

Hurra. Enda et spill jeg aldri kommer til å prøve - sammen med bl.a. Fable 2, Littlebigplanet, Wipeout HD og Pure.

 

Om jeg plutselig hadde fått evnen til å gjøre hver eneste XBOX360 og PS3 som eksisterer om til... tja... brødristere? ...så hadde jeg gjort det uten å blunke mer enn kanskje tre, fire ganger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...