Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bursdagspresang til Mamma :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har seg sånn at moren min har bursdag i morgen.. Noen som vet en fin presang?

 

Hun blir 47.

 

Stikk innom nærmeste parfymeri - der kan de sikkert hjelpe deg.

Hva med en god bodylotion eller parfyme, de er ofte flinke til å plukke ut ting som kan passe om de får vite alderen hennes :)

 

Ellers spørs det jo litt hva hun liker

Er hun glad i interiør - kjøp en fin lysestake/skål/pledd/duk

Er hun glad i klær - kjøp et fint skjerf/hansker

Eller samler hun på noe? et service som du kan kjøpe en del til, og noen samler på engler/troll/kattefigurer etc.

 

Ellers så er det mange som går for konfekt/blomster/smykke etc

 

Krysser fingre at du finner noe fint :)

Lenke til kommentar

Jeg trekker noen paralleller her; Etter å ha bodd alene en stund, ser jeg at når noen sender meg penger, er det selvsagt praktisk, men jeg vil heller ha et kort enn 200,- kr. Det er noe med det å vite at man blir satt pris på, og at noen tenker på deg som alle syntes er flott. Så min anbefaling, noe personlig, som passer akkurat den personen du vil gi bort noe til, og ikke undervurder å bruke 3 minutter på å slenge ned noen ord i et kort ved siden av. Det har vist seg å bety mye for meg ihvertfall. Jeg fikk et brev fra bestefar, der stod det " Kjære Ole, sol er viktig, og det er melk også. Drikk melk og sol deg når du kan, Bestefar". 20 ord. 1000 kr. Pengene var til melk, som jeg fortalte var dyrt hvor jeg bor. Pengene var for meg en understrekning av teksten. De 20 ordene var viktigst for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...