Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Lite røyking.


Kv84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for et svar som ikke hjelper meg å hjelpe deg.Du får bestille fra nettet eller lage selv. Finner sikkert en guide til hvordan lage en enkel en på nettet.

Oslo. Tenkte kanskje det var noe i sentrum eller om jeg må på finn.

Lenke til kommentar

 

Hvor mye røyk får man innesperret?

Noen steder er det totalforbud. Andre steder kan du røyke så mye du vil inne.

Virker jo som luksus, om man ikke har penger eller jobb. Og man får det som man vil, kan skjønne man ikke er redd for å bli tatt eller innesperret.

Lenke til kommentar

Du får jo ikke gratis røyk da.

Nei, det gjør ingen ting. Jeg lurer på om hvorfor jeg set opp til kjente folk som røyker. Særlig han phoenix fyren. Begynte å røyke som 18åring, for måtte jo begynne å røyke da det ble lovlig å røyke. Smittet fra andre og hører alltid med en røyk i hånda når en drikker.

Lenke til kommentar

Nei, men man får penger til å bruke til mat tror jeg? Man kan velge å bruke på røyk. Vet ikke hvordan det er i hans situasjon..

Så lite som han tjernet, særlig når han sutrer over å ikke få råd til å kjøpe frimerker. Jeg kjøpte men har ikke sendt de til ham. Jeg vil jo ha brevene, får vel gi han noen fra Norden, så kan vi koseskrive hehe.

Lenke til kommentar

 

Nei, men man får penger til å bruke til mat tror jeg? Man kan velge å bruke på røyk. Vet ikke hvordan det er i hans situasjon..

Så lite som han tjernet, særlig når han sutrer over å ikke få råd til å kjøpe frimerker. Jeg kjøpte men har ikke sendt de til ham. Jeg vil jo ha brevene, får vel gi han noen fra Norden, så kan vi koseskrive hehe.
Hehe, kos deg.
Lenke til kommentar

 

 

Nei, men man får penger til å bruke til mat tror jeg? Man kan velge å bruke på røyk. Vet ikke hvordan det er i hans situasjon..

Så lite som han tjernet, særlig når han sutrer over å ikke få råd til å kjøpe frimerker. Jeg kjøpte men har ikke sendt de til ham. Jeg vil jo ha brevene, får vel gi han noen fra Norden, så kan vi koseskrive hehe.
Hehe, kos deg.

Bra, jeg saver kosing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...