Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smiler i helt utenkelige situasjoner


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er 18år gammel.

jeg føler at jeg smiler i situasjoner som det ikke er ment for. Det kan være i seriøse situasjoner som ha samtale med læreren om karakter(selvom jeg sitter der med gode karakterer). Jeg smiler når jeg er i fokus eller jeg føler jeg kommer til å komme i fokus av flere mennesker. For eksempel når jeg passerer en gruppe. Jeg kan komme til å smile når noen er sinte og irriterte på, ikke nødvendigvis meg men også andre.

 

Det som bekymrer meg mest er at jeg til og med smiler når noen snakker om noe sårt, at de holdte på å havne i en ulykke, eller at noen døde, og det plager litt. Jeg prøver derfor å vri litt på samtalen og få perosnen til å tro at jeg smiler og ler av noe annet, egentlig har jeg ingen intensjon av å smile i det heletatt.

 

Det blir dessuten kleint å sitte å smile og være den eneste som smiler, når du skal snakke med læreren om et serriøst tema. Du ser vel ut som en psykopat.

 

Jeg tror dette er en reaksjon på redesel. Men det plager helt klart. Jeg har egentlig hatt dette problemet helt fra ung alder.



Anonymous poster hash: 72f6a...6f1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...